Nowoczesna bankowość i przyjazne podejście do klienta – przesłanie kampanii „Czerwiec z bankiem spółdzielczym”

2020-07-02, 16:05 aktualizacja : 2020-07-02, 16:06
KZBS
KZBS
W ostatnim dniu czerwca odbyła się zorganizowana przez Krajowy Związek Banków Spółdzielczych konferencja online podsumowująca kampanię informacyjno-edukacyjną „Czerwiec z bankiem spółdzielczym”.

Kampania zawierała cztery bloki tematyczne: udział banków spółdzielczych w programach pomocowych dla MŚP, wsparcie finansowe ekologicznego biznesu, bankowanie online, w tym edukacja dla seniorów oraz cyberbezpieczeństwo. W jej ramach KZBS zorganizował dla pracowników oraz członków i klientów banków spółdzielczych cztery tematyczne webinaria, w których wzięło udział ponad tysiąc osób. Ponadto, systematycznie publikowano w mediach elektronicznych liczne materiały informacyjno-edukacyjne nawiązujące do przewodnich tematów, w tym infografiki i wywiady z ekspertami z poszczególnych dziedzin, a także przedstawicielami bankowości spółdzielczej. 

„Społeczno-gospodarczy rozwój Polski opiera się m.in. na sprawnej pracy instytucji bankowych, w tym banków spółdzielczych. Zorganizowana przez nas przy współudziale banków zrzeszających kampania +Czerwiec z bankiem spółdzielczym+ pokazała szerszej publiczności, osobom spoza naszego sektora, że spółdzielcze instytucje finansowe potrafią stanąć na wysokości zadania w każdych okolicznościach. Są gotowe na wyzwania teraźniejszości i jutra w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa cybernetycznego, dostarczenia nowoczesnych usług elektronicznych, legitymują się wrażliwością społeczną, w tym także dostrzegają potrzebę wdrażania ekologicznych rozwiązań w społecznościach lokalnych, ponadto – wspierają instytucje publiczne w zakresie dystrybucji funduszy w ramach m.in. PFR i NFOŚiGW. Przy tym wszystkim – są niezmiennie otwarte na potrzeby każdego klienta, oferując mu indywidualne podejście do jego potrzeb – powiedziała Krystyna Majerczyk-Żabówka, prezes zarządu KZBS. - Działając także na tych obszarach, które znajdują się poza zasięgiem innych instytucji finansowych, banki spółdzielcze w trakcie trwającej epidemii nieprzerwanie świadczyły usługi nie pozostawiając klientów samych sobie oraz włączały się w pomoc społecznościom lokalnym, m.in. kupując sprzęty i środki medyczne. Po raz kolejny udowodniły, że są to instytucje, na które można liczyć i że są godne zaufania!”.

Zwieńczeniem kampanii była konferencja „Czerwiec z bankiem spółdzielczym” oraz udostępnienie bezpłatnej publikacji „Banki spółdzielcze odpowiedzialne społecznie”. 

Źródło informacji: KZBS
 

Załączniki