Ekscytujące wrażenia ze stadionu we własnym domu – najnowszy ULED TV Hisense U7

2022-05-27, 13:39 aktualizacja : 2022-05-27, 13:41
PR Newswire
PR Newswire

QINGDAO, Chiny, 27 maja 2022 r. /PRNewswire/ -- Koncern Hisense, światowej sławy dostawca rozwiązań technologicznych, zawsze angażował się w tworzenie najnowocześniejszych technologii, zapewniając użytkownikom swobodę łączenia się ze światem dzięki samodzielnie opracowanej technologii Hisense. W 2021 roku, korzystając z pozycji międzynarodowego sponsora UEFA EURO 2020, firma Hisense odnotowała nadzwyczajne wyniki rynkowe w Europie. Jako główny produkt UEFA EURO 2020, seria telewizorów ULED zapewniała konsumentom niezapomniane wrażenia wizualne, a sprzedaż w Europie wzrosła o ponad 45% rok do roku.

Wkraczając w rok 2022, Hisense zamierza nieustannie dążyć do pogłębiania technologii produkcji wyświetlaczy, tworząc coraz lepsze telewizory o doskonałej jakości. Jako lider branży telewizyjnej i Oficjalny Sponsor Mistrzostw Świata FIFA w Katarze 2022™, Hisense wprowadza na rynek nowy telewizor ULED – U7H, zapewniający większej liczbie konsumentów radość z oglądania telewizji, a szczególnie sportu.

Hisense ULED TV Ultra-Large Screen to drzwi wiodące na stadion

Według szacunków Mordor Intelligence rynek telewizorów wielkoekranowych zanotuje CAGR na poziomie 6,6% w okresie prognozy od 2021 do 2026 roku, co pokazuje, że urządzenia tego typu cieszą się zwiększonym popytem rynkowym ze strony konsumentów.

Od momentu wprowadzenia telewizorów ULED, Hisense jest liderem na rynku telewizorów wielkoekranowych, wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu konsumentów i tworząc wrażenia porównywalne z tymi na stadionie lub w teatrze.

W miarę zbliżania się Mistrzostw Świata FIFA w Katarze 2022™ coraz więcej konsumentów poszukuje telewizorów z większym ekranem, aby móc z przyjemnością oglądać mecz. Zapowiadany ULED TV U7H firmy Hisense to model z dużym ekranem, który powstał, aby zapewnić konsumentom jeszcze doskonalsze i pełniejsze możliwości rozrywki. Dzięki rozmiarom ekranu od 55 do 65 cali, użytkownicy mają możliwość oglądania meczów z większą intensywnością, uzyskując wrażenia zbliżone do tych na żywo, przez co stadion zostaje niemalże przeniesiony do domu.

Rozdzielczość Ultra 4K gwarantująca maksymalne doznania podczas największych spotkań

Chcąc dostarczyć jeszcze lepsze i nowatorskie wrażenia z oglądania telewizji ULED, firma Hisense zastosowała w U7H swoje wiodące w branży technologie telewizyjne. Na przykład po wykryciu sygnału sportowego U7H przełącza się w tryb sportowy, aby zapewnić wciągające wrażenia stadionowe na żywo - od obrazu po dźwięk. Natywna częstotliwość odświeżania 120 Hz i tryb sportowy usuwają szumy za pomocą dynamicznego algorytmu dostosowanego do poruszających się obiektów. Co więcej, korzystając z dobrodziejstw technologii Quantum Dot, HDR 10+ Adaptive, Full Array Local Dimming, 600+ nit Peaking Brightness, VIDAA U6 SMART OS, Dolby Vision-Atoms, Game Mode Pro itd. urządzenie wyświetla krystalicznie czysty obraz przy scenach sportowych, dzięki czemu konsumenci mogą cieszyć się dynamiką na większym ekranie. 

Na przestrzeni dziesięcioleci eksperymentów technologicznych, oczekiwania i standardy Hisense wobec telewizorów ULED są coraz wyższe. Jako pionierski produkt w tej dziedzinie, Hisense ULED TV U7H jest idealnym rozwiązaniem dla konsumentów poszukujących najwyższej jakości domowych wrażeń z oglądania. Telewizor Hisense U7H zostanie wkrótce wprowadzony na rynek europejski, dlatego jeśli zależy Państwu na najwyższym poziomie jakości obrazu i cieszyć się pełnią wrażeń podczas Mistrzostw Świata FIFA, zapraszamy do zapoznania się z telewizorem Hisense U7H na stronie internetowej Hisense lub w lokalnych sklepach detalicznych.

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1826645/image_5015956_32341842.jpg
Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1826646/image_5015956_32342108.jpg
Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1826647/1.jpg   

Źródło: Hisense

KONTAKT:
Chen Dongxian
tel. +86-13922322347

Źródło informacji: PR Newswire

Źródło informacji: PR Newswire

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.