TUMI ustanawia oficjalne partnerstwo z Tottenham Hotspur

2022-07-05, 08:44 aktualizacja : 2022-07-05, 08:45
TUMI
TUMI
TUMI wesprze ten klub piłkarski w jego przedsezonowej wizycie w Korei w przyszłym miesiącu.

NOWY JORK, 5 lipca 2022 r. /PRNewswire/ -- Klup piłkarski Tottenham Hotspur i TUMI ogłosili dzisiaj początek nowego partnerstwa, wyznaczającego TUMI na oficjalnego partnera przedsezonowej wizyty Klubu w Korei, która odbędzie się w lipcu. W ramach partnerstwa, TUMI wyposaży członków drużyny i delegacji klubu w bagaż podróżny i akcesoria lifestyle’owe.

TUMI, marka produktów podróżnych i lifestyle’owych o zasięgu międzynarodowym, specjalizuje się w dostarczaniu wyrobów o wysokiej jakości wykonania, trwałości i odporności. Każdy członek drużyny Tottenham Hotspur otrzyma spersonalizowane produkty TUMI, które uprzyjemnią podróż, obejmujące szereg elementów ekwipunku, w tym kultowy plecak Alpha Bravo Search Backpack i dużą rozszerzalną czterokołową walizkę 19 Degree, przy czym każdy z tych produktów wykonano z materiałów pochodzących z odzysku.

Son Heung-min, zdobywca nagrody Premier League Golden Boot grający w Tottenham Hotspur, jest już ambasadorem marki TUMI. Funkcja oficjalnego partnera Tottenham Hotspur rozszerza relacje TUMI z tym zawodnikiem i stanowi okazję do wsparcia jego kolegów z drużyny.

Komentując nowe partnerstwo jego klubu z TUMI, Son powiedział: „Jestem szczęśliwy, że TUMI wspiera mój klub tego lata w ramach naszej podróży. Jestem podekscytowany faktem, że koledzy z drużyny dołączą do mnie w mojej ojczyźnie. Doskonale się składa, że będą mogli przyjechać w dobrym stylu dzięki TUMI”.

„Z zaangażowaniem dążymy do sprawienia, że ta podróż będzie wspaniała, przy czym już od dłuższego czasu czerpiemy inspirację z niestrudzonego poświęcenia Sona w jego staraniach ukierunkowanych na osiąganie najlepszych wyników, na jakie go stać i reprezentowanie jego kraju. Jesteśmy zachwyceni faktem rozszerzenia partnerstwa obejmującego wsparcie jego drużyny podczas tej doniosłej podróży i z niecierpliwością czekamy na powitanie ich w Korei.

Świętując to partnerstwo, TUMI Korea uruchomi specjalną inicjatywę w sklepach stacjonarnych i na stronach TUMI.CO.KR (więcej informacji na stronie internetowej).

Todd Kline, dyrektor ds. handlowych Tottenham Hotspur dodał: „Jesteśmy zachwyceni zawarciem partnerstwa z TUMI. Klub i TUMI podzielają te same bezkompromisowe standardy i determinację w dążeniu do doskonałości; wiemy, że nasi zawodnicy i pozostali członkowie delegacji żyją aktywnie i nieustannie podróżują, często zabierając ze sobą w drogę swoje najcenniejsze rzeczy. Chcemy wyposażyć drużynę w akcesoria podróżne i produkty lifestyle’owe wysokiej jakości, oferując im styl i funkcjonalność, oraz możliwość osiągania najlepszych wyników”.

Harmonizując z najnowszymi inicjatywami sportowymi firmy, partnerstwo w Tottenham Hotspur jest drugim, w ramach którego TUMI pełni funkcję oficjalnego partnera. W 2019 roku, firma TUMI ogłosiła wieloletnie partnerstwo z zespołem MacLaren Formuły 1, jako oficjalny partner zespołu w zakresie bagaży.

Produkty TUMI dostępne są w sklepach stacjonarnych i online na stronie TUMI.COM. Na tej stronie znajdują się również dodatkowe informacje na temat partnerstwa, kolekcji, doskonałości wzornictwa i wiele więcej.

Przedsezonowa wizyta Tottenham Hotspur w Korei obejmuje dwa mecze w ramach Coupang Play Series. Pierwszy z nich rozegrany zostanie przeciwko drużynie składającej się z zawodników koreańskiej ligi K League, na stadionie Seoul World Cup Stadium 13 lipca, a Sevilla FC będzie przeciwnikiem drużyny w kolejnym meczu na stadionie Suwon World Cup Stadium 16 lipca 2022 r. Bilety na każdy z tych meczy zostały już wyprzedane.

TUMI 

Od 1975 r. firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Produkty marki dostępne są w ponad 75 krajach i w około 2000 punktach sprzedaży.  

Więcej informacji na temat TUMI można znaleźć na stronie www.TUMI.COM.

Fotografia - https://mma.prnewswire.com/media/1851980/Tottenham_Horizontal_Son.jpg   

Fotografia - https://mma.prnewswire.com/media/1851851/Tumi_Combo_Logo.jpg

Źródło: Tumi, Inc.

Źródło informacji: PR Newswire

Źródło informacji: PR Newswire

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.