Piłkarski mistrz świata ambasadorem Schüttflix - Łukasz Podolski nową twarzą start-upu logistycznego

2022-08-16, 10:04 aktualizacja : 2022-08-16, 10:21
Schüttflix
Schüttflix
Legenda futbolu – Łukasz Podolski – został nową twarzą marki Schüttflix. Jako ambasador marki będzie wspierał działania promujące firmę w Polsce oraz na innych rynkach europejskich.

Łukasz Podolski i Schüttflix - idealne dopasowanie

Platforma logistyczna Schüttflix, która zajmuje się cyfryzacją i optymalizacją procesów zamawiania materiałów sypkich przez firmy z sektora budownictwa jest dostępna w Polsce, Czechach i Austrii od lipca tego roku. Obecność na nowych rynkach, poza Niemcami, jest ważnym strategicznym krokiem w biznesie Schüttflix.

„Firma wciąż też intensywnie rozwija swój biznes w Niemczech. Jednocześnie widzimy, że inne kraje mają ogromny potencjał do cyfryzacji procesów. Chcemy wykorzystać ten potencjał i stać się wiodącą platformą logistyczną dla budownictwa w Europie – mówi Christian Hülsewig, dyrektor generalny i założyciel Schüttflix. - Silni, zaangażowani partnerzy o odpowiedniej mentalności biznesowej mają kluczowe znaczenie dla sukcesu. Lukas ma udokumentowane międzynarodowe osiągnięcia w najlepszych ligach piłkarskich, odnosił sukcesy w Anglii, we Włoszech, w Turcji. Twardo stąpa po ziemi i jest uwielbiany przez fanów. Jednocześnie odnosi sukcesy także poza boiskiem. Dlatego Lukas idealnie pasuje do całego zespołu i cieszymy się, że jest teraz częścią naszej rodziny Schüttflix”.

Komentując współpracę, Łukasz Podolski, który na niemieckim rynku jest współwłaścicielem m.in. sieci restauracji, powiedział: „Jeśli zespół i pomysły są świetne, można osiągnąć coś wielkiego. Tego nauczyłem się z moich biznesów. Oprócz krwi, potu i łez niezbędne jest ciągłe upraszczanie skomplikowanych procesów. A Schüttflix został stworzony, by upraszczać pracę budowlańców. A co może być fajniejszego dla budowlańca niż zamawianie ton piasku lub żwiru tak łatwo jak zamawia się pizzę”.

Informacje o Schüttflix – internetowej platformie logistycznej dla branży budowlanej

Schüttflix to pierwsza cyfrowa platforma logistyczna dla branży budowlanej, która za pomocą prostej, intuicyjnej aplikacji łączy ze sobą wykonawców robót budowlanych, dostawców materiałów budowlanych takich jak piasek, żwir, kruszony kamień i grys, oraz firmy transportowe.

Firma została założona w Niemczech w 2018 r. przez Christiana Hülsewiga, managera z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu globalną logistyką Microsoft w Seattle oraz przedsiębiorcę Thomasa Hagedorna, właściciela Hagedorn Group. W 2021 roku Schüttflix osiągnął obroty w wysokości 50 mln euro i zgromadził na platformie około 9 tys. klientów i partnerów. W 2022 r. firma rozszerza swoją działalność na Polskę, Czechy i Austrię.

Więcej informacji: https://schuettflix.com/pl/pl/ 

KONTAKT:

e-mail: prasa@schuettflix.com 

Źródło informacji: Schüttflix

Źródło informacji: Schüttflix

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

NAJNOWSZE informacje partnerskie i płatne