Hisense prezentuje spersonalizowane produkty na Puchar Świata FIFA 2022™, wyznaczając wyjątkowy standard korzystania z produktów lifestyle’owych klasy premium

2022-08-18, 09:09 aktualizacja : 2022-08-18, 09:15

QINGDAO, Chiny, 18 sierpnia 2022 r. /PRNewswire/ -- Hisense, czołowe na świecie przedsiębiorstwo technologiczne, przeprowadziło pierwszą prezentację na żywo spersonalizowanych produktów Hisense na Puchar Świata FIFA 2022™ i ujawniło nowatorskie produkty klasy premium. Podczas tego wydarzenia firma Hisense zaprezentowała swoje najnowsze produkty, między innymi telewizor Hisense U7H TV, telewizor laserowy Hisense L9H oraz artykuły gospodarstwa domowego z wyświetlaczami. Podczas prezentacji pokazano opracowane przez Hisense technologie premium, a także przełomowe wynalazki w pełni odzwierciedlające wartości przyświecające przedsiębiorstwu oraz jego zaangażowanie w tworzenie technologii oferujących klientom z całego świata produkty klasy premium.

„Na przestrzeni ostatnich 53 lat Hisense przekształciło się w wiodące na świecie przedsiębiorstwo oferujące najnowsze technologie”. W przemówieniu otwierającym prezentację Candy Pang, zastępczyni dyrektora generalnego działu zarządzania marką, powiedziała: „Jako oficjalny sponsor Pucharu Świata FIFA 2022 w Katarze mieliśmy zaszczyt przygotować spersonalizowane produkty na Puchar Świata FIFA upamiętniające najlepsze chwile w światowej historii FIFA”.


Technologia ekskluzywna i premium: spersonalizowana z myślą o wyjątkowych doznaniach

Hisense U7H – inny wymiar doskonałości

W ostatnich latach klienci oczekują najwyższej jakości telewizorów, a opracowana przez Hisense technologia klasy premium zastosowana w modelu U7H, doskonale spełnia te wymagania. Podczas prezentacji przedstawiono szczegółowe omówienie funkcji premium wykorzystanych w modelu Hisense U7H, które pozwolą klientom na pełne wykorzystanie wszystkich inteligentnych udogodnień. Wyjątkową funkcją jest tryb sport, przeznaczony głównie dla miłośników wydarzeń sportowych. Zastosowany w modelu U7H tryb sport uruchamia się automatycznie podczas oglądania rozgrywek sportowych, wzbogaca obraz o większą liczbę szczegółów i czyni go bardziej krystalicznym, dzięki czemu miłośnicy piłki nożnej oglądający rozgrywki Pucharu Świata FIFA™ mogą doznać nowych, wyjątkowych wrażeń.

Telewizor laserowy Hisense L9H TriChroma – najlepsze doznania w tej klasie

Po wielu latach prób i udoskonaleń telewizor laserowy firmy otrzymał nagrodę „wybór redakcji” „najlepszy w swojej klasie” oraz został okrzyknięty „królem kategorii wyświetlaczy szerokokątnych” i oferuje nadzwyczajne doznania klientom poszukującym telewizorów szerokokątnych klasy o doskonałej jakości obrazu. Podczas wydarzenia Hisense zabrało publiczność w podróż po odkrywaniu technologii obecnych w modelu L9H. Wszystkie technologie zastosowane w modelu L9H, np. ekran superszerokokątny, doskonałej jakości odwzorowanie obrazu oraz technologia laserowa przyjazna dla środowiska, oferują nadzwyczajną jasność obrazu, doskonały kontrast, głębię barw oraz szczegółowość obrazu, dzięki czemu klienci zyskują wrażenia zapierające dech w piersiach.

Seria artykułów gospodarstwa domowego, odrębna kategoria produktów

Oprócz serii telewizorów firma Hisense przedstawiła również artykuły gospodarstwa domowego poszerzające wrażenia konsumentów. Wśród produktów tych znalazły się kuchenki, zmywarki, inteligentne klimatyzatory, pralki należące do najnowszych produktów marki Hisense z kategorii „dom Hisense”, oferujących konsumentom doskonałe wrażenia z korzystania z produktów lifestyle’owych nawiązujących do koncepcji inteligentnego życia.

Poprzez produkty Hisense spersonalizowane na Puchar Świata FIFA 2022™ Hisense redefiniuje technologię premium i wzbogaca ją o przełomowe innowacje, ponownie wynosząc doświadczenia klientów na inny poziom. Pod koniec tego roku jako oficjalny sponsor Pucharu Świata FIFA 2022™ w Katarze, Hisense w pełni angażuje się i dostarcza konsumentom technologię Hisense perfekcyjnie dostosowaną do ich potrzeb.

Materiał wideo - https://www.youtube.com/watch?v=xxdS54okemU 
Materiał wideo - https://www.youtube.com/watch?v=br4Yedb9dn4   
Materiał wideo - https://www.youtube.com/watch?v=iKTTHYRvNxk 

Źródło: Hisense

KONTAKT:
Dongxian Chen
tel. 86-13922322347
e-mail: caroline.chen@ogilvy.com 

Źródło informacji: PR Newswire

anych produktów Hisense na Puchar Świata FIFA 2022™ i ujawniło nowatorskie
produkty klasy premium. Podczas tego wydarzenia firma Hisense zaprezentowała swoje
najnowsze produkty, między innymi telewizor Hisense U7H TV, telewizor laserowy Hisense
L9H oraz artykuły gospodarstwa domowego z wyświetlaczami. Podczas prezentacji pokazano
opracowane przez Hisense technologie premium, a także przełomowe wynalazki w pełni
odzwierciedlające wartości przyświecające przedsiębiorstwu oraz jego zaangażowanie w
tworzenie technologii oferujących klientom z całego świata produkty klasy premium.

„Na przestrzeni ostatnich 53 lat Hisense przekształciło się w wiodące na świecie
przedsiębiorstwo oferujące najnowsze technologie”. W przemówieniu otwierającym
prezentację Candy Pang, zastępczyni dyrektora generalnego działu zarządzania marką,
powiedziała: „Jako oficjalny sponsor Pucharu Świata FIFA 2022 w Katarze mieliśmy zaszczyt
przygotować spersonalizowane produkty na Puchar Świata FIFA upamiętniające najlepsze
chwile w światowej historii FIFA”.


Technologia ekskluzywna i premium: spersonalizowana z myślą o wyjątkowych doznaniach

Hisense U7H – inny wymiar doskonałości

W ostatnich latach klienci oczekują najwyższej jakości telewizorów, a opracowana przez
Hisense technologia klasy premium zastosowana w modelu U7H, doskonale spełnia te
wymagania. Podczas prezentacji przedstawiono szczegółowe omówienie funkcji premium
wykorzystanych w modelu Hisense U7H, które pozwolą klientom na pełne wykorzystanie
wszystkich inteligentnych udogodnień. Wyjątkową funkcją jest tryb sport, przeznaczony
głównie dla miłośników wydarzeń sportowych. Zastosowany w modelu U7H tryb sport
uruchamia się automatycznie podczas oglądania rozgrywek sportowych, wzbogaca obraz o
większą liczbę szczegółów i czyni go bardziej krystalicznym, dzięki czemu miłośnicy piłki nożnej
oglądający rozgrywki Pucharu Świata FIFA™ mogą doznać nowych, wyjątkowych wrażeń.

Telewizor laserowy Hisense L9H TriChroma – najlepsze doznania w tej klasie

Po wielu latach prób i udoskonaleń telewizor laserowy firmy otrzymał nagrodę „wybór
redakcji” „najlepszy w swojej klasie” oraz został okrzyknięty „królem kategorii wyświetlaczy
szerokokątnych” i oferuje nadzwyczajne doznania klientom poszukującym telewizorów
szerokokątnych klasy o doskonałej jakości obrazu. Podczas wydarzenia Hisense zabrało
publiczność w podróż po odkrywaniu technologii obecnych w modelu L9H. Wszystkie
technologie zastosowane w modelu L9H, np. ekran superszerokokątny, doskonałej jakości
odwzorowanie obrazu oraz technologia laserowa przyjazna dla środowiska, oferują
nadzwyczajną jasność obrazu, doskonały kontrast, głębię barw oraz szczegółowość obrazu,
dzięki czemu klienci zyskują wrażenia zapierające dech w piersiach.

Seria artykułów gospodarstwa domowego, odrębna kategoria produktów

Oprócz serii telewizorów firma Hisense przedstawiła również artykuły gospodarstwa
domowego poszerzające wrażenia konsumentów. Wśród produktów tych znalazły się
kuchenki, zmywarki, inteligentne klimatyzatory, pralki należące do najnowszych produktów
marki Hisense z kategorii „dom Hisense”, oferujących konsumentom doskonałe wrażenia z
korzystania z produktów lifestyle’owych nawiązujących do koncepcji inteligentnego życia.

Poprzez produkty Hisense spersonalizowane na Puchar Świata FIFA 2022™ Hisense
redefiniuje technologię premium i wzbogaca ją o przełomowe innowacje, ponownie wynosząc
doświadczenia klientów na inny poziom. Pod koniec tego roku jako oficjalny sponsor Pucharu
Świata FIFA 2022™ w Katarze, Hisense w pełni angażuje się i dostarcza konsumentom
technologię Hisense perfekcyjnie dostosowaną do ich potrzeb.

Materiał wideo - https://www.youtube.com/watch?v=xxdS54okemU 
Materiał wideo - https://www.youtube.com/watch?v=br4Yedb9dn4   
Materiał wideo - https://www.youtube.com/watch?v=iKTTHYRvNxk 

Źródło: Hisense

KONTAKT:
Dongxian Chen
tel. 86-13922322347
e-mail: caroline.chen@ogilvy.com 

Źródło informacji: PR Newswire

Źródło informacji: PR Newswire

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.