Nowy raport: transparentność programatyczna kluczem do zwiększania przychodów z CTV

2022-09-29, 09:15 aktualizacja : 2022-09-29, 09:16
Większość światowych właścicieli marek zwiększy wydatki związane z multimediami u wydawców, którzy dostarczają sygnały z technologią Object Signal.

NO-HEADQUARTERS/REDWOOD CITY, Kalif., Sept. 28, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- PubMatic (Nasdaq: PUBM), niezależna firma technologiczna świadcząca usługi w zakresie przyszłościowego łańcucha dostaw reklamy cyfrowej, ogłosiła wyniki nowego raportu zleconego Advertiser Perceptions zatytułowanego „Transparentność zwiększy wydatki na CTV/OTT”. Badanie to ujawnia możliwości, jakie transparentność oferuje w zakresie multimediów CTV zarówno reklamodawcom, jak i wydawcom. Marki zyskują większą transparentności dzięki odpowiednim sygnałom danych, takim jak Content Object, na temat treści i kontekstu pozycji multimedialnych, co z kolei zwiększa zapotrzebowanie na wydawców, zapewniających dodatkową transparentność.

• 62% amerykańskich i 82% brytyjskich właścicieli marek przyznaje, że zwiększyłoby wydatki u partnerów, którzy dostarczają dane, takie jak sygnały Content Object.

• Większość reklamodawców jest skłonna zapłacić więcej za transparentność oferowaną przez sygnały Content Object, w tym 57% w USA i 64% w Wielkiej Brytanii.

• Dwie trzecie reklamodawców ankietowanych w Stanach Zjednoczonych stwierdziło, że dostępność sygnałów Content Object sprawiłaby, że zwiększyliby budżet na reklamy wideo CTV/OTT kosztem telewizji linearnej.

„To badanie dowodzi krytycznej wartości transparentności w kontekście zwiększania popytu na programową CTV. Łańcuch dostaw przyszłości wykorzystuje dane, aby przybliżyć reklamodawców do swoich odbiorców, co z kolei tworzy większy popyt dla wydawców – mówi Nicole Scaglione, wiceprezes ds. działalności CTV i OTT w PubMatic. – Technologia Content Object w szczególności wytycza istotną ścieżkę dla wydawców polegającą na dzieleniu się sygnałami, które dają nabywcom mediów kontekstowe informacje, których potrzebują, aby osiągnąć cele kampanii i wydawać więcej na CTV”.

Firma Advertiser Perceptions odkryła również, że siedmiu na dziesięciu ankietowanych reklamodawców w Stanach Zjednoczonych, a jeszcze więcej w Wielkiej Brytanii, przyznaje, że wykorzystanie technologii Content Object do udostępniania informacji jest korzystne w kontekście transparentności, a szczegółowe rozmowy ujawniły, że sygnały Content Object odgrywają kluczową rolę w pomaganiu reklamodawcom zrozumieć, co faktycznie zakupili. Ankietowani reklamodawcy stwierdzili, że zwiększyliby wydatki u partnerów, którzy dostarczają sygnały Content Object, co zwiększa transparentność programatycznych zakupów mediów. Jednak tylko około połowa reklamodawców w Stanach Zjednoczonych i sześciu na dziesięciu w Wielkiej Brytanii korzysta obecnie z technologii Content Object w kontekście zakupów dotyczących multimediów.

„Programatyczna CTV daje reklamodawcom więcej opcji w zakresie targetowania i lepszą mierzalność oraz umożliwia podejmowanie decyzji na bieżąco. Nasze badania dowodzą, że dodanie sygnałów, takich jak kategoria i gatunek, sprzyja zwiększaniu wydatków przez właścicieli marek, którzy odchodzą od telewizji linearnej i innych kanałów” – mówi Nicole Perrin, wiceprezes ds. wywiadu biznesowego w Advertiser Perceptions.

Pobierz to badanie tutaj: https://pubmatic.com/reports/ctv-transparency-report.

Metodologia badania

Firma PubMatic zleciła Advertiser Perceptions badanie 200 reklamodawców ze Stanów Zjednoczonych i 100 reklamodawców z Wielkiej Brytanii spośród jej społeczności Ad Pros Community, które odbyło się pomiędzy 21 czerwca a 12 lipca 2022 roku, a także przeprowadzenie 4 rozmów telefonicznych w sierpniu 2022 roku, na temat zakupu reklam wideo CTV i OTT, transparentności i sygnałów Content Object. Reklamodawcy ci wydają co najmniej 25 mln USD rocznie w Stanach Zjednoczonych i 8,3 mln GBP rocznie w Wielkiej Brytanii na reklamy wideo i wpływają na strategię reklamową programowych reklam CTV/OTT.

O Advertiser Perceptions

Advertiser Perceptions jest światowym liderem w wywiadzie biznesowym opartym na badaniach na potrzeby branży reklamowej, marketingowej i technologii reklamowych. Nasz zespół ekspertów zapewnia obiektywny, oparty na badaniach wgląd w rynek reklamowy, oferując analizy i rozwiązania dostosowane do określonych wskaźników KPI i celów biznesowych klientów. Te spostrzeżenia umożliwiają klientom podejmowanie najlepszych decyzji organizacyjnych, sprzedażowych i marketingowych, co przekłada się na zwiększone przychody i poprawioną satysfakcję klientów.

Informacje o PubMatic

(Nasdaq: PUBM) to niezależna firma technologiczna maksymalizująca wartość klienta poprzez dostarczanie przyszłościowego łańcucha dostaw reklam cyfrowych. Platforma sprzedaży PubMatic umożliwia wiodącym na świecie twórcom treści cyfrowych w otwartym internecie kontrolować dostęp do swoich zasobów i zwiększać monetyzację, umożliwiając marketerom zwiększanie stopy zwrotu z inwestycji i docieranie do odbiorców wszystkich formatów reklam na wszystkich urządzeniach. Od 2006 r. nasze bazujące na infrastrukturze podejście pozwoliło na wydajne przetwarzanie i wykorzystywanie danych w czasie rzeczywistym. Poprzez dostarczanie skalowalnych i elastycznych innowacji programistycznych przyczyniamy się do poprawy wyników naszych klientów, jednocześnie działając na rzecz pełnego życia, przejrzystego łańcucha dostaw reklam cyfrowych.

KONTAKT:

Broadsheet Communications for PubMatic

e-mail: pubmaticteam@broadsheetcomms.com

tel. (917) 826-1103

Źródło informacji: GlobeNewswire

Źródło informacji: GlobeNewswire

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.