SHOPFEVER - świetnie skonstruowane i zintegrowane rozwiązanie umożliwiające wykorzystanie podstawowych platform e-commerce w Chinach

2021-04-21, 11:52 aktualizacja : 2021-04-22, 16:44
Zagraniczne marki kosmetyków naturalnych przyciągają uwagę na chińskim rynku.

Jerozolima (Izrael) i Warszawa (Polska) --(BUSINESS WIRE)-- Mobfever, wiodący dostawca kompleksowych rozwiązań marketingowych w Chinach i zarejestrowany dystrybutor Bytedance, ogłosił wprowadzenie nowego rozwiązania e-commerce - SHOPFEVER.

SHOPFEVER zapewnia wszechstronną usługę e-commerce dla zagranicznych marek międzynarodowych, umożliwiając bezproblemową integrację z rynkiem chińskim. SHOPFEVER jest właścicielem i operatorem najbardziej wpływowych i popularnych platform e-commerce w Chinach, takich jak Taobao, Douyin, T-mall, JD.com i XiaoHongShu.

Rozwiązanie umożliwiające wkroczenie na rynek chiński

SHOPFEVER jest opłacalną drogą wejścia na rynek chiński, kosztuje 90% mniej niż zwykły sposób. Chiny stanowią ogromny potencjał dla zagranicznych firm, jednak do tej pory penetracja rynku jest niezwykle trudna. Sprawiają to surowe wymagania prawne, bariery kulturowe, złożone warunki logistyczne, modele zarządzania sprzedażą i dystrybucją, jak również bariera językowa.

Nasze bogactwo wiedzy o rynku chińskim

SHOPFEVER jest dumny z prowadzenia wyjątkowych usług dla swoich klientów. Od tworzenia treści po marketing i od rozwiązań logistycznych po satysfakcję konsumentów. Zespół wiodących ekspertów marketingowych posiada niezwykle bogatą wiedzę niezbędną do rozpoznania i spełnienia oczekiwań chińskiego rynku.

Innowacyjne rozwiązania marketingowe

SHOPFEVER zapewnia klientom zindywidualizowane rozwiązania służące do dostosowania projektu e-commerce i ideologii ich marki do realiów rynku chińskiego, kierując markę w kierunku właściwym dla odniesienia sukcesu w Chinach.

SHOPFEVER nie tylko zwiększa świadomość marki poprzez strategie marketingu KOL, firma wykorzystuje również transmisje na żywo w mediach społecznościowych do przyciągnięcia konsumentów, promowania produktów, jak również do kierowania potencjalnych konsumentów na oficjalne platformy e-commerce (np. T-mall, Douyin, etc). Nie ulega wątpliwości, że SHOPFEVER może pomóc swoim klientom w wykładniczym zwiększeniu sprzedaży na rynku chińskim.

Nasi docelowi klienci

SHOPFEVER jest skierowany do zielonych marek małych i średnich firm kosmetycznych oraz agentów marek, którzy jeszcze nie weszli na rynek chiński. Najnowsze badania przeprowadzone przez iiMedia wykazały, że wartość sprzedaży detalicznej produktów modowych i kosmetyków w sektorze detalicznym e-commerce w Chinach wynosi około 303,8 mld USD. Można stwierdzić, że zagraniczne marki kosmetyków naturalnych mają ogromny potencjał na chińskim rynku e-commerce.

Aby poznać więcej szczegółów, proszę odwiedzić stronę internetową SHOPFEVER: https://www.shop-fever.com/

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210421005485/pl/

Źródło: SHOPFEVER

KONTAKT:

Komunikat prasowy został wydany przez Shopfever

Louise Lau

UK: +44 7522 378033

HK: +852 3611 9026

eImail: louise@mob-fever.com, ml@mob-fever.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.