Firma Customertimes aż trzykrotnie wyróżniona w raporcie POI: 2021 Retail Sales Execution Vendor Panorama Report

2021-05-07, 14:25 aktualizacja : 2021-05-07, 14:29

NOWY JORK, 7 maja 2021 r. /PRNewswire/ -- Customertimes z dumą informuje o zdobyciu trzech wyróżnień „Najlepszy w swojej klasie” za realizację i monitorowanie sprzedaży detalicznej w branży dóbr konsumpcyjnych od Promotion Optimization Institute (POI) w następujących kategoriach: Sprzedaż sterowana, Interaktywne prezentacje dla klientów oraz Grywalizacja. Organizacja ta dokonała oceny 17 najważniejszych dostawców, pomagając swoim partnerom produkcyjnym i detalicznym w zorientowaniu się w opcjach usług technologicznych, które mogą poprawić ich wyniki promocji i przyczynić się do wzrostu rentowności.

Firma Customertimes została wyróżniona na podstawie potencjału oferowanych rozwiązań, takich jak CT Mobile, CT Presenter, CT Vision, CT Sign, CT Scan, CT Pharma CPG i CT Orders. Narzędzia te zostały docenione za ich sprawność, elastyczność i możliwość dostosowania do potrzeb klienta, a także za wyjątkowo skuteczną i użyteczną analitykę danych.

„Jesteśmy dumni, że otrzymaliśmy aż trzy wyróżnienia >>Najlepszy w swojej klasie<< za realizację i monitorowanie sprzedaży detalicznej w branży dóbr konsumpcyjnych od POI, lidera w dziedzinie analityki i zasobów dla środowisk produkcyjnych i detalicznych - podkreśla Alex Patsko, wiceprezes ds. produktów w Customertimes. - Z pełnym przekonaniem twierdzimy, że pakiet produktów CT gwarantuje wyjątkową użyteczność biznesową dla marek z branży Consumer Goods i Consumer Health. Zamierzamy nadal koncentrować się na innowacjach wykorzystujących platformę Salesforce, dzięki czemu pomożemy naszym klientom osiągnąć cele związane z przychodami i transformacją cyfrową, a nawet je przewyższyć”.

W miarę jak nowe technologie, takie jak maszynowe uczenie się i sztuczna inteligencja (AI), będą wywierać coraz większy wpływ na procesy realizacji i składania zamówień w handlu detalicznym, firma ma nadzieję kontynuować swoją misję oferowania innowacyjnych rozwiązań i możliwości, które stymulują rozwój biznesu.

Dodatkowe informacje

· Obserwuj Customertimes na LinkedIn,

· Obserwuj Customertimes na Twitterze,

· Skontaktuj się ze specjalistą Customertimes,

· Dostęp do pełnego raportu POI RetX Vendor Panorama, możliwość otrzymania przepustek na nadchodzące wirtualne i stacjonarne wydarzenia POI, w tym wirtualny szczyt POI Global Spring, 25-26 maja 2021 r., dostęp do kwartalnego forum POI Manufacturer Connect Share Group i wiele więcej, po dołączeniu, jako członek POI,

· W przypadku członkostwa firmy/zespołu, prosimy o kontakt z Joanie Malin. Zespoły uzyskają zaproszenie do udziału w programie Certified Collaborative Marketer (wartość 5 tys. USD), którego celem jest rozwój umiejętności przywódczych w branży CPG.

Customertimes

Customertimes Corp. to globalna firma konsultingowa, której działalność skupia się na ułatwianiu klientom korzystania z technologii informatycznych. Mając na swoim koncie przeszło 4 tys. zrealizowanych projektów i dysponując ponad tysiącem wysoko wykwalifikowanych ekspertów, firma tworzy rozwiązania pomagające klientom przejść transformację biznesową i osiągnąć maksymalny zwrot ze swoich inwestycji technologicznych. Customertimes Corp. jest jednym z pierwszych podmiotów z branży konsultingu i wdrażania rozwiązań Salesforce w Europie Wschodniej. Wielokrotnie nagradzana firma zajmująca się rozwojem produktów aktualnie ma siedzibę w Nowym Jorku, a jej oddziały znajdują się w Londynie, Paryżu, Toronto, Kijowie, Mińsku, Rydze i Moskwie. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.customertimes.com.

Źródło: Customertimes

KONTAKT:

Meriel Sikora

Customertimes

tel. 212-520-0059

e-mail: meriel.sikora@customertimes.com

Źródło informacji: PR Newswire

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

NAJNOWSZE informacje partnerskie i płatne