PSG z nagrodą za najlepsze stoisko na Targach EXPO-GAS

2021-09-17, 11:36 aktualizacja : 2021-09-17, 11:40
Fot. Polska Spółka Gazownictwa (1)
Fot. Polska Spółka Gazownictwa (1)
Polska Spółka Gazownictwa podczas tegorocznych Targów EXPO-GAS w Kielcach otrzymała dwa medale. PSG została wyróżniona najważniejszą nagrodą za stoisko targowe, a Portal Przyłączeniowy został doceniony jako najlepszy produkt w kategorii „Usługi”.

16 września zakończyła się jedenasta edycja Targów EXPO-GAS w Kielcach. W tym roku po raz drugi swoje stoisko na targach prezentowała Polska Spółka Gazownictwa. Cieszyło się ono nie tylko dużym zainteresowaniem zwiedzających, ale również zostało uznane za najlepsze stoisko targowe przez komisję pod przewodnictwem prezesa zarządu Targów Kielce dr. Andrzeja Mochonia. Stoisko PSG zostało docenione za oryginalność i nowoczesność.

To drugie z rzędu targi, podczas których komisja konkursowa doceniła stoisko PSG. Na poprzednich, które odbyły się w 2019 roku, przyznane zostało PSG wyróżnienie za „atrakcyjny i nowoczesny styl wystąpienia targowego”.

Medal za stoisko nie był jedyną nagrodą, jaką otrzymała Polska Spółka Gazownictwa podczas tegorocznych targów EXPO-GAS. Uznanie jury zyskał także Portal Przyłączeniowy. System, który w przyjazny i atrakcyjny sposób pozwala na złożenie wniosków o przyłączenie do sieci gazowej przez internet, uzyskał najwyższą nagrodę za produkt w kategorii „Usługi”. Komisja konkursowa doceniła go za innowacyjność. Od jego uruchomienia w marcu 2020 r. do 31 sierpnia 2021 r. wpłynęło tym kanałem ponad 120 tys. wniosków od klientów spółki. Oznacza to, że średnio co czwarty wniosek jest składany za pośrednictwem portalu.

Źródło informacji: Polska Spółka Gazownictwa

 

Źródło informacji: Polska Spółka Gazownictwa

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.