Kimi Räikkönen wraz z żoną gwiazdami miniserialu dla Alfy Romeo
Alfa Romeo ogłosiła 4 września 2019 roku jedyny w swoim rodzaju projekt komunikacji. Z okazji wprowadzenia na rynek pod koniec tego roku Giulii i Stelvio Model Year 2020, Kimi Räikkönen i jego żona Minttu Virtanen będą gwiazdami miniserialu składającego się z 5 reklam.
To innowacyjny projekt, który ma uwydatnić nowe cechy obu modeli, dzięki umiejętnościom aktorskim dwóch bohaterów. Kimi Räikkönen i Antonio Giovinazzi już jakiś czas temu dali próbkę swoich umiejętności w ekscytujących ujęciach w Balocco Proving Ground, podczas prezentacji specjalnych edycji Giulii i Stelvio Alfa Romeo Racing. Ta udana próba filmowa spotkała się z pozytywnym odbiorem międzynarodowej opinii publicznej i kontynuowana jest teraz, kiedy to u boku Kimiego w drugoplanowej roli występuje jego żona.
Specjalny kolor nadwozia na Grand Prix Włoch
Wydarzenie było także okazją do zaprezentowania po raz pierwszy bolidu C38 teamu „Alfa Romeo Racing”, który będzie walczył 8 września na torze Monza. Samochód wyróżnia się wyjątkowym kolorem nadwozia zaprojektowanym specjalnie przez Alfa Romeo Style Center z okazji Grand Prix Włoch, który ma podkreślić niepowtarzalny, opływowy kształt samochodu, który Antonio Giovinazzi i Kimi Räikkönen prowadzą. Na pierwszy plan wysuwa się umieszczona na spojlerach włoska flaga, która podkreśla poczucie przynależności narodowej marki Alfa Romeo.
Wyjątkowy wieczór w miejscu, które strzeże historii Alfy Romeo
Dla tych wydarzeń nie mogło być lepszej scenerii niż Muzeum „Macchina del Tempo” w Arese podczas intensywnego tygodnia poprzedzającego Grand Prix na torze Monza, na którym zobaczymy Alfę Romeo oraz szereg atrakcji zorganizowanych w Mediolanie i na torze Monza.
Wydarzenie przyciągnęło przedstawicieli ponad 120 mediów z całego świata oraz gości specjalnych związanych z Formułą 1, w tym obecni byli: kierownik zespołu „Alfa Romeo Racing” Frédéric Vasseur i kierowcy: Michele Cerruti i Cesare Fiorio.
Wieczór zainaugurowali Kimi Räikkönen i Antonio Giovinazzi, którzy przekazali nowe, błyszczące samochody ośmiu szczęśliwym klientom Alfy Romeo.
Wideo z wydarzenia dostępne pod linkiem.
Źródło informacji: FCA Polska




