Gadżety reklamowe - co to jest i jakie wybrać?
Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Gadżety reklamowe można zatem określić mianem produktu, który wspiera budowanie świadomości marki i wpływa pozytywnie na relacje z klientami. Długopisy, parasole, naklejki na laptopa, świeczki, kalendarze ścienne i książkowe, pluszowe zabawki… Rozejrzyj się po swoim mieszkaniu albo gabinecie w biurze, a na pewno szybko znajdziesz jeden z takich przedmiotów z logo. Dlaczego warto umieścić gadżety reklamowe w budżecie na promocję firmy?
Gadżety reklamowe - co to i dlaczego ma dziś tak wielkie znaczenie?
Gadżety reklamowe to bogaty zbiór przedmiotów, na których firma zajmująca się personalizowanymi nadrukami czy grawerunkiem może umieścić logo Twojego przedsiębiorstwa. Zanim zdecydujesz się na konkretny gadżet reklamowy, warto, abyś przyjrzał się ideom, które przyświecają działalności Twojej firmy.
Gadżet nie musi zawsze wprost odwoływać się do profilu działalności, a tylko do niego nawiązywać. Potrzebujesz przykładu? Przedsiębiorstwo, które sprzedaje fondue i imbryki podgrzewane tealightami nie musi zamawiać zapalniczek z logo. Znacznie lepszym pomysłem będzie np. ciepły koc w zestawie poduszką… W końcu z fondue i imbryków na świeczki korzystamy najczęściej w chłodniejsze wieczory, kiedy szukamy ciepła i spokoju.
Szczególnie szeroki asortyment znajdziesz w internetowym sklepie z gadżetami reklamowymi https://gadzety-reklamowe.com/. Spośród około 10000 zróżnicowanych produktów możesz wybrać:
• artykuły do biura, takie jak długopisy, wizytowniki, gadżety antystresowe, pendrive’y i tablice biurowe;
• gadżety do domu, np. zestawy do wina lub do sera czy apteczki reklamowe;
• drobne narzędzia, m.in. skrobaczki samochodowe i narzędzia wielofunkcyjne;
• artykuły na czas urlopu - walizki, leżaki reklamowe i wiele innych;
• tekstylia i odzież, np. koszulki sportowe, płaszcze przeciwdeszczowe i parasole;
• gadżety elektroniczne, takie jak krokomierze, powerbanki i lampki USB;
• kalendarze reklamowe (ścienne, książkowe, biurkowe i kieszonkowe);
• gadżety dla dzieci, m.in. maskotki reklamowe, puzzle, plecaki oraz gry i zabawki;
• produkty reklamowe świąteczne, np. dekoracje na choinkę, filcowe skarpety i czapki świętego Mikołaja.
Gadżety reklamowe - po co się je wybiera?
Zakup gadżetów reklamowych to inwestycja w pozytywne relacje ze stałymi klientami. Wiele z gadżetów to przedmioty codziennego użytku, dzięki którym nie pozwolisz innym zapomnieć o swojej firmie. Kalendarz ścienny, który zawisł na ścianie w gabinecie kontrahenta, będzie każdego dnia przypominał mu o miłej współpracy. Podobną rolę odegrają notatniki, wizytowniki i artykuły piśmiennicze. Chcesz pozytywnie zaskoczyć partnera biznesowego? Jeśli w trakcie zakulisowych rozmów zdradził Ci, że uwielbia oglądać nasze reprezentacje sportowe, przed ważną rozgrywką możesz obdarować go firmowym gadżetem kibica - np. klaskaczem albo trąbką.
Wiele gadżetów reklamowych sprawdza się świetnie na wydarzeniach branżowych, takich jak targi, konferencje, szkolenia i festiwale. Pomysłowy drobiazg wręczany gościom wydarzenia może przyciągnąć nowych klientów do Twojej firmy. Warto wykorzystać np. breloki z ponczem przeciwdeszczowym, cukierki reklamowe i otwieracze do butelek.
Na koniec pamiętaj, że gadżety reklamowe to też świetny pomysł na prezent dla pracowników. Gadżety dla dzieci ucieszą pociechy podczas firmowego dnia rodziny, a artykuły do domu lub świąteczne drobiazgi mogą być uzupełnieniem premii świątecznej i/lub paczki na Boże Narodzenie. Poza tym zestaw firmowych gadżetów reklamowych może być nagrodą w konkursie, który zorganizujesz w mediach społecznościowych. Wybierz wówczas te niebanalne, np. solniczkę i pieprzniczkę z drewna albo globus korkowy.
Więcej na https://gadzety-reklamowe.com/
Źródło informacji: Reklamowe24