Międzynarodowa ekspansja Breuninger. Breuninger.com uruchamia sklep na rynku czeskim

2022-09-29, 13:01 aktualizacja : 2022-09-29, 13:02
STUTTGART, 29. Września 2022 - Breuninger kontynuuje ekspansję swojej platformy sprzedażowej i wchodzi na nowy rynek wraz z uruchomieniem sklepu Breuninger.com w Czechach.

Niemiecka multibrandowa platforma sprzedażowa z modą premium i luksusową oraz produktami beauty i home&living – BREUNINGER nie zwalnia tempa i kontynuuje ekspansję na rynkach międzynarodowych. Z końcem sierpnia ogłoszono możliwość dokonywania zakupów online na Breuninger.com w Belgii, Holandii, Luksemburgu, Włoszech i Hiszpanii, a już od dziś podobną możliwość mają mieszkańcy Czech.

"Jako wiodący detalista omnichannel z branży moda i lifestyle, rozszerzamy naszą ofertę online na sąsiedni kraj - Czechy. Otwarcie sklepu internetowego w sąsiednim kraju, Czechach, jest ważnym kamieniem milowym w naszej strategii ekspansji międzynarodowej. Wychodzimy w ten sposób naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu naszych licznych czeskich klientów - mówi prezes Breuninger, Holger Blecker. - Cieszymy się na spotkanie z naszymi klientami w Czechach i mamy nadzieję, że zainspirujemy ich naszym troskliwie dobranym asortymentem i marką Breuninger".

Serwis www.breuninger.com odwiedzany przez kilkaset milionów osób rocznie, jest jednym z czołowych i odnoszących największe sukcesy dostawców usług e-commerce w segmencie luksusowym i upper premium w krajach niemieckojęzycznych.

Już od dziś (29.09.2022) także klientki i klienci z Czech mogą kupować na stronie www.breuninger.com artykuły około 1500 międzynarodowych marek luksusowych i designerskich. Zakupione zamówienia będą pakowane i wysyłane z Centrum Obsługi Towarów w Sachsenheim, w Niemczech. Zwroty są bezpłatne, zaś czescy klienci mogą dokonywać płatności za pomocą karty kredytowej lub systemu Paypal.

Sklep internetowy www.breuninger.com, który został uruchomiony w 2008 roku. Oprócz Czech, jest dostępny również w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Polsce, Belgii, Holandii, Luksemburgu, Hiszpanii i Włoszech.

- Zdjęcie jest dostępne na stronie internetowej AP Images (http://www.apimages.com) -

Pobierz obrazy:

Breuninger Internationalisierung CZ (picdrop.com)

O FIRMIE E. Breuninger GmbH & Co.

Firma Breuninger wyznaczająca nowe trendy w modzie i stylu życia, została założona w 1881 r. przez Eduarda Breuningera i jest dziś jednym z wiodących domów towarowych w Europie, prowadzących sprzedaż wielokanałową. W swojej 140-letniej historii firma Breuninger wyznaczała wysokie standardy w zakresie mody, urody i stylu życia, oferując ekskluzywny wybór międzynarodowych projektantów i wybranych nowych marek. Sklep internetowy www.breuninger.com działa od 2008 r. i jest jednym z najpopularniejszych sklepów internetowych w segmencie premium, dostępnym dla klientów m.in. w Austrii, Szwajcarii i Polsce. Oprócz wyjątkowego stylu i wyczucia trendów firmę Breuninger wyróżnia wrażliwość na potrzeby klienta: znajdziemy tu najróżniejsze udogodnienia, m.in. usługi specjalne, atelier oferujące poprawki krawieckie, usługę click&collect i możliwość rezerwacji online, opcję składania zamówień w sklepie oraz bezpłatne autobusy dowożące klientów. Wszystko to przekłada się na wyjątkowe wrażenia z zakupów, zarówno w sklepie internetowym, jak i stacjonarnym. W Niemczech i Luksemburgu Breuninger posiada obecnie 13 domów towarowych i zatrudnia około 6500 pracowników. Uroczyste otwarcie nowego sklepu Breuninger w Hamburgu planowane jest na 2024 rok.

KONTAKT:

Breuninger Corporate Communications

E. Breuninger GmbH & Co.

Marktstr. 1-3

70173 Stuttgart

tel. + 49 (0) 711/211 – 2100

e-mail: medien@breuninger.de

Źródło informacji: APA-OTS

Źródło informacji: APA-OTS

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.