O PAP.pl

PAP.pl to portal PAP - największej agencji informacyjnej w Polsce, która zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy. W portalu użytkownik może przeczytać wybór najważniejszych depesz, wzbogaconych o zdjęcia i wideo.

Materiał partnerski

Circle K udowadnia swoją lojalność wobec klientów każdego dnia, nie tylko „od święta"

Obecnie wiele marek nagradza swoich klientów okolicznościowymi promocjami. Circle K udowadnia, że kluczowa jest lojalność budowana każdego dnia, nie tylko od święta. Klienci nagradzani są już od pierwszej wizyty, bez punktów, oczekiwania i skomplikowanych zasad. W tym schemacie, to Circle K okazuje swoją lojalność wobec klientów i docenia ich przez cały rok. Dzięki takiej perspektywie, klient w czasie świąt i Nowego Roku może korzystać z rabatów i zniżek na co dzień, kiedy odbiera rabat na paliwo, darmową kawę, Hot-Doga, lub korzysta z myjni samochodowej. To lojalność, która jest skupiona na różnych potrzebach - zauważanych i spełnianych przez sieć bez względu na dzień w kalendarzu.

Circle K
Circle K

Wygoda, lojalność i błyskawiczne benefity na co dzień

Dziś coraz więcej osób korzysta regularnie z aplikacji mobilnych, a dzięki nowej odsłonie aplikacji Circle K extra użytkownicy tankujący na stacjach sieci mają bezpośredni dostęp do aktualnych promocji i korzyści bez konieczności zbierania punktów czy rozumienia zawiłych zasad i przeliczników.

Każde odwiedziny przybliżają użytkownika do kolejnego pakietu nagród niespodzianek, który pojawia się w aplikacji co każdą 5 wizytę. Użytkownik wybiera nagrodę samodzielnie. Nie trzeba się spieszyć, ponieważ na dokonanie wyboru nagrody w aplikacji jest 90 dni, a na jej odbiór na stacji kolejne 30 dni. Taki mechanizm gwarantuje wygodę i transparentność każdego dnia. Kierowcy w trakcie świątecznych podróży mogą, bez spełniania dodatkowych warunków, zatankować taniej paliwo, odebrać darmowe produkty np. kawę lub Hot-Doga czy skorzystać z atrakcyjnych rabatów w ramach bogatej oferty napojów i przekąsek. Wybór nagrody zależy od indywidualnych potrzeb i preferencji klienta.

Lojalność Circle K wobec użytkowników programu koncentruje się na wsparciu codziennych wizyt na stacjach, nie zaś na oferowaniu wyłącznie okolicznościowych zniżek obwarowanych dodatkowymi warunkami. Dzięki temu klienci otrzymują nagrody i dodatkowe zniżki błyskawicznie przez cały rok.

Rabaty przy każdej wizycie na stacji

Dodatkowo w ramach odświeżonego programu lojalnościowego, użytkownicy zyskują tym lepsze korzyści, im częściej odwiedzają stacje Circle K. Każda wizyta - bez znaczenia, czy jest to tankowanie, zakupy w sklepie, czy korzystanie z myjni - przybliża użytkownika do kolejnego poziomu stałych rabatów na paliwo. Już po 4 wizycie użytkownik wchodzi na wyższy poziom rabatów, a po 14 wizycie osiąga najwyższy pułap. Wizyty są liczone w ciągu ostatnich 90 dni. Circle K oferuje indywidualny stały rabat, który działa już od pierwszej wizyty. Wystarczy dokonać rejestracji w programie na stacji lub poprzez aplikację, aby zniżka naliczała się automatycznie przy każdym tankowaniu już od pierwszego litra, bez jakichkolwiek limitów w ramach transakcji i bez ograniczeń co do liczby tankowań, czy dni tygodnia. A to jeszcze nie wszystko.

Jeszcze wyższe rabaty w okresie świąt - jak zyskać nawet 50 gr rabatu na litrze?

Już dziś (19 grudnia) wszyscy użytkownicy programu Circle K extra dostaną kolejny pakiet nagród do wyboru. Po otwarciu aplikacji będą mogli wybierać pomiędzy rabatem na paliwo aż do 50 gr/l , darmowym Hot-Dogiem, darmową kawą lub myjnią za jedyne 5 zł. Dzięki temu kierowcy mogą sami zadecydować, czy chcą zatankować taniej, czy posilić się ciepłym napojem lub ciepłą przekąską w trakcie podrózy. Mogą też odebrać dowolny program myjni samochodowej, co z pewnością bardzo się przyda w trakcie świąt i Nowego Roku. Oszczędności mogą być znaczące, a w przypadku wyboru najwyższego programu myjni mogą sięgać nawet 46 zł.

Bo lojalność to budowanie relacji, elastyczna oferta i odpowiadanie na potrzeby klientów każdego dnia

Circle K udowadnia, że program lojalnościowy to znacznie więcej niż okazjonalne rabaty. Sieć dokłada starań, aby regularne korzystanie z oferowanych przez nią usług odpowiednio nagradzać, bez względu na to, czy są to konkretne święta czy reszta roku. W ten sposób Circle K pragnie wspierać kierowców w trakcie wszystkich podróży, nie tylko tych długich świątecznych, ale również tych krótkich, codziennych np. podczas szybkich zakupów czy dojazdu do pracy.

Regulamin programu i opis nowych funkcjonalności aplikacji dostępny jest na stronie: Program lojalnościowy Circle K extra – nagrody, wizyty i rabaty!

Firma Circle K Polska (przed 1 kwietnia 2016 r.: Statoil Fuel & Retail Polska) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć blisko 400 stacji paliw i sklepów na terenie całej Polski. Sieć ta obejmuje flagowe stacje własne, stacje segmentu ekonomicznego oraz stacje franczyzowe. Od 2012 r. właścicielem spółki Circle K Polska jest kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard Inc. (Couche-Tard). To światowy lider w obszarze convenience oraz mobilności. Działa w 24 krajach i terytoriach oraz posiada blisko 14 100 sklepów, z czego około 10 700 stanowią stacje paliw. Portfolio firmy stanowią dobrze znane marki Couche-Tard oraz Circle K, tworząc jedną z największych niezależnych sieć sklepów typu convenience w Stanach Zjednoczonych. W 2023 roku Circle K sfinalizował przejęcie sieci stacji Total Energies w czterech nowych krajach - Niemczech, Holandii, Belgii i Luksemburgu, dodając prawie 2200 sklepów i niemal podwajając swoją obecność w Europie. Koncern jest również liderem w branży sklepów typu convenience i stacji paliw w Kanadzie, Skandynawii, krajach bałtyckich, a także w Irlandii. W całej swojej sieci zatrudnia blisko 122 000 osób.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://corpo.couche-tard.com/en/ 

Zachęcamy do polubienia profilu na Facebook, Instagram, LinkedIn oraz śledzenia oficjalnego kanału na Youtube.

Circle K
Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

Zobacz także

  • Globalny plac zabaw: marka Haier organizuje 2026 Global Fans Festival - festiwal dla fanów z całego świata, promujący sport, technologię i społeczność

  • Stabilne budżety, bardziej przemyślane wybory - badanie AliExpress pokazuje, że jedna trzecia Polaków planuje wydać w tym sezonie świątecznym więcej

  • Fot. PAP - kadr z filmu
    Fot. PAP - kadr z filmu

    Przyszły rok na rynku mieszkaniowym pod znakiem stabilizacji

  • Wyniki ankiety wśród niemal 4300 przedstawicieli menedżerów najwyższego szczebla wskazują na większe zapotrzebowanie na szybsze innowacje, wyższy zwrot z inwestycji i wzmocnioną odporność przedsiębiorstw

Serwisy ogólnodostępne PAP