O PAP.pl

PAP.pl to portal PAP - największej agencji informacyjnej w Polsce, która zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy. W portalu użytkownik może przeczytać wybór najważniejszych depesz, wzbogaconych o zdjęcia i wideo.

Morphy Richards zwiększa globalny zasięg: w 2024 r. firma pozyskała nowych dystrybutorów i wprowadziła do sprzedaży innowacyjny przenośny klimatyzator

LONDYN, 8 stycznia 2025 r. /PRNewswire/ -- W 2024 r. firma Morphy Richards weszła na ścieżkę transformacji, stawiając na tworzenie innowacyjnych produktów podnoszących komfort codziennego życia. Szczególnie dużym osiągnięciem w minionym roku było wprowadzenie do sprzedaży pierwszego na świecie certyfikowanego przenośnego klimatyzatora. Urządzenie szybko spotkało się z zainteresowaniem na stronie crowdfundingowej Kickstarter, przynosząc ze sprzedaży blisko milion dolarów. Rewolucyjny produkt przyciągnął uwagę uczestników targów IFA, na których otrzymał szereg nagród w kategoriach designu i innowacyjności, wzbudzając zainteresowanie potencjalnych partnerów handlowych z Europy, Japonii i Korei Południowej.

Rozszerzanie międzynarodowej współpracy

Obok wprowadzenia innowacji produktowych Morphy Richards udało się pozyskać umowy dystrybucyjne na wyłączność w ponad dziesięciu państwach i regionach, w tym w Rosji, Polsce, Bułgarii, Wietnamie, Singapurze i Ameryce Środkowej.

Komentarz dystrybutora w Wietnamie; „Wietnam to strategicznie ważny rynek w Azji Południowo-Wschodniej o dużym wpływie na region. Wskutek naszej współpracy z Morphy Richards konsumenci w Wietnamie zyskają dostęp do wysokiej jakości innowacyjnych produktów, które podniosą komfort ich życia”.

Wypowiedź dystrybutora w Rosji: „Jesteśmy zachwyceni współpracą z Morphy Richards, marką znaną z wyjątkowej jakości produktów, doskonałego designu oraz skutecznych strategii marketingowych na międzynarodowym rynku małych urządzeń AGD. Liczymy na to, że Morphy Richards wprowadzi powiew innowacji i stylistycznej świeżości do rosyjskich kuchni, salonów i innych przestrzeni, podnosząc komfort codziennego życia”.

Nowa sieć dystrybucyjna pozwoli Morphy Richards uruchomić lokalną sprzedaż na początku 2025 r., dzięki czemu zarówno tradycyjne, jak i innowacyjne produkty trafią do szerszego grona odbiorców.

Imponująca obecność na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu

Jednym z kulminacyjnych punktów roku była obecność Morphy Richards na olimpiadzie w Paryżu. Jej nowoczesne przenośne klimatyzatory zapewniały komfort sportowcom w wiosce olimpijskiej i były przez nich powszechnie chwalone.

Plany na rok 2025

W 2025 r. marka Morphy Richards zamierza skupić się na rozwoju w segmencie oczyszczaczy powietrza, jednocześnie pracując nad nowymi kategoriami produktowymi poprzez wykorzystanie wiedzy technologicznej i potencjału produkcyjnego z myślą o jeszcze bardziej przełomowych innowacjach.

W nowym roku Morphy Richards będzie stawiać na konsekwentny wzrost napędzany energicznymi i zdeterminowanymi działaniami w obszarze ekspansji rynkowej i rozwoju marki.

Źródło: Morphy Richards

Źródło informacji: PR Newswire

PR Newswire
Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

Serwisy ogólnodostępne PAP