O PAP.pl

PAP.pl to portal PAP - największej agencji informacyjnej w Polsce, która zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy. W portalu użytkownik może przeczytać wybór najważniejszych depesz, wzbogaconych o zdjęcia i wideo.

Materiał partnerski

Program lojalnościowy WinTo! ma już rok

Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, uruchomił rok temu program lojalnościowy WinTo!, który od samego początku spotkał się z ogromnym zainteresowaniem graczy. Program nie tylko nagradza lojalność i zaangażowanie, lecz także przyczynia się do realizacji misji społecznej spółki. Rok działalności to czas intensywnego rozwoju - pojawiły się nowe funkcjonalności i promocje, a realne zaangażowanie klientów wzrastało z każdym miesiącem.

fot. PAP - kadr z filmu
fot. PAP - kadr z filmu

WinTo! zadebiutował w czerwcu 2024 roku jako odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów i zmieniające się trendy rynkowe. Głównym założeniem było stworzenie nowoczesnej platformy dialogu z klientem i budowanie długofalowych relacji opartych na zaufaniu i narzędziach cyfrowych. Gracze LOTTO za każdą wydaną złotówkę otrzymują 3 punkty, które można wymienić na nagrody. WinTo! to pierwszy w historii Totalizatora Sportowego tak wielki program lojalnościowy, który obejmuje całą działalność spółki skupioną pod marką LOTTO.

„Program WinTo! to przykład nowoczesnej, omnikanałowej platformy lojalnościowej, która z powodzeniem łączy tradycję z transformacją cyfrową. W ciągu pierwszych 12 miesięcy dołączyło do niego prawie 400 tysięcy graczy. Program nagradza nie tylko lojalność, lecz także umożliwia graczom niesienie realnego wsparcia dla inicjatyw społecznych i środowiskowych poprzez niedawno wdrożony moduł WspieramTo!” – powiedziała Beata Stelmach, prezes zarządu Totalizatora Sportowego.

Program przyciągnął zróżnicowane grono uczestników, tworząc społeczność o szerokim profilu demograficznym. Najbardziej aktywne grupy wiekowe to osoby w przedziale 26-35 lat (28%) oraz 36-45 lat (25%), co pokazuje, że WinTo! cieszy się szczególnym zainteresowaniem wśród użytkowników swobodnie poruszających się w środowisku cyfrowym. Dzięki dostępności programu także w punktach sprzedaży LOTTO WinTo! skutecznie dotarł również do stałych graczy kolektur, dla których była to często pierwsza okazja do skorzystania z aplikacji mobilnej. W grupie uczestników przeważają mężczyźni. Aż 1/4 użytkowników WinTo! zagrała zarówno w kanale sprzedaży naziemnej, jak online. W ciągu tego roku uczestnicy odebrali ponad 1,5 mln nagród o łącznej wartości przekraczającej 7,5 miliona złotych.

WinTo! nieustannie się rozwija poprzez wprowadzanie nowych, angażujących graczy funkcjonalności. W trakcie zaledwie roku uruchomiono między innymi ZdrapTo! Są to wirtualne zdrapki dostępne w aplikacji, dzięki którym gracze mogą zdobywać dodatkowe punkty lojalnościowe i bonusy w prostych minigrach. Wprowadzono także Kupony WinTo! - specjalne kupony promocyjne, które pozwalają m.in. na zdobycie dodatkowych punktów, a także wspomniany moduł wsparcia społecznego WspieramTo!

„W ciągu roku użytkownicy zebrali ponad 3,2 mld punktów. Największym zainteresowaniem wśród nagród cieszą się vouchery na produkty LOTTO i doładowania kont graczy. Najbardziej popularną nagrodą jest voucher na grę Lotto do odbioru w punkcie sprzedaży. Dzięki zaangażowaniu użytkowników i ich nawykowi grania z aplikacją możemy lepiej dopasować ofertę, edukować, ale też tworzyć społeczność odpowiedzialnych graczy” – mówi Robert Leksiński, dyrektor Departamentu Relacji z Klientami.

Platforma rozwija się w dużej mierze dzięki analizie zachowań i opinii graczy. Strategia rozwoju WinTo! zakłada też stworzenie jednego, spójnego ekosystemu lojalnościowego dla całej oferty Totalizatora Sportowego.

Z okazji pierwszych urodzin uruchomiono promocję dla wszystkich uczestników. Wystarczy, że osoba zarejestrowana w programie wyda 50 zł na dowolny produkt LOTTO od 7 do 13 lipca i będzie mogła odebrać 400 punktów gratis.

Społeczna odpowiedzialność zapisana w DNA firmy

Program WinTo! to nie tylko platforma lojalnościowa - ma w sobie silny komponent społeczny - pozwala Totalizatorowi Sportowemu jeszcze skuteczniej realizować działania związane z jego misją społeczną.

Jednym z przykładów było wprowadzenie modułu WspieramTo!, umożliwiającego graczom przekazywanie punktów lojalnościowych na wybrane inicjatywy społeczne, które firma zamienia za pośrednictwem Fundacji Totalizatora Sportowego w realne pieniądze. Do tej pory gracze przekazali już ponad 850 tys. punktów na wsparcie dwóch inicjatyw: zakupu 70 defibrylatorów AED dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych oraz ochrony bioróżnorodności w Babiogórskim Parku Narodowym.

Działania WinTo! doskonale wpisują się w szerszy kontekst odpowiedzialności społecznej Totalizatora Sportowego, który od lat angażuje się w projekty z zakresu sportu, kultury, edukacji i ochrony dziedzictwa narodowego. Nowoczesny program lojalnościowy jest więc kolejnym narzędziem służącym temu, by łączyć biznes z realnym wpływem społecznym.

Totalizator Sportowy
Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

Serwisy ogólnodostępne PAP