Ważne usprawnienie dla sprzedawców. Temu i Base.com łączą siły, aby ułatwić zarządzanie produktami i realizację zamówień (MediaRoom)
Temu uruchomiło integrację z Base.com (wcześniej znanym jako BaseLinker) - wiodącym systemem do zarządzania sprzedażą w e-commerce. Partnerstwo ma na celu uproszczenie realizacji zamówień dla sprzedawców w Europie i obu Amerykach.
Integracja pozwala sprzedawcom zarządzać ofertami, stanami magazynowymi i wysyłką na Temu bezpośrednio z poziomu panelu Base.com. Dzięki centralizacji procesów sprzedawcy mogą automatyzować zadania, ograniczać pracę manualną i przyspieszać realizację zamówień.
„Dzięki integracji z Base.com sprzedawcy mogą w jednym miejscu publikować oferty, synchronizować stany magazynowe i obsługiwać wysyłki, co upraszcza operacje i podnosi pozytywne doświadczenie klienta - mówi rzecznik Temu. - To część naszych stałych działań na rzecz wspierania i tworzenia możliwości rozwoju dla firm w całej Europie” - dodaje.
Temu, które rozpoczęło współpracę z europejskimi sprzedawcami w ubiegłym roku, spodziewa się, że lokalne firmy i realizacja zamówień będą w przyszłości odpowiadać nawet za 80% sprzedaży w regionie.
„Naszą misją w Base.com jest dostarczanie narzędzi, które realnie wpływają na sukces firm e-commerce - mówi Kacper Rozenbaum, Global Head of Strategic Partnerships w Base.com. - Widzimy ogromny potencjał w Temu i chcemy, by przedsiębiorcy mogli w pełni go wykorzystać. Dzięki integracji z Base nasi klienci mogą wejść na ten marketplace, skalować sprzedaż i utrzymywać wysoką jakość obsługi mimo rosnącej liczby zamówień” - dodaje.
Najważniejsze korzyści integracji Temu i Base.com:
- Usprawnione wystawianie ofert - integracja umożliwia masowe wystawianie tysięcy SKU na Temu, automatycznie pobierając aktualne dane produktowe z podłączonego źródła.
- Szybsza obsługa zamówień - realizacja zamówień jest wielokrotnie szybsza w porównaniu z procesami manualnymi.
- Skrócony czas pakowania - nawet o 70% krótszy czas pakowania (według szacunków Base.com), co uwalnia zasoby w okresach wzmożonego popytu.
- Centralne zarządzanie i synchronizacja w czasie rzeczywistym - jeden panel do obsługi Temu i innych kanałów, z automatyczną synchronizacją stanów magazynowych i cen, aby ograniczyć sprzedaż produktów ponad dostępny stan.