O PAP.pl

PAP.pl to portal PAP - największej agencji informacyjnej w Polsce, która zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy. W portalu użytkownik może przeczytać wybór najważniejszych depesz, wzbogaconych o zdjęcia i wideo.

Polskie Radio w czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce w 2022 roku

Polskie Radio znalazło się w czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce w 2022 r. Pod względem liczby cytowań zajęło 2. miejsce wśród nadawców radiowych po RMF FM. Jak wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów programy publicznego nadawcy cytowano łącznie 17 231 razy - informuje Polskie Radio.

Polskie Radio znalazło się w czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce w 2022 roku. Fot. PAP/ Wojciech Olkuśnik
Polskie Radio znalazło się w czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce w 2022 roku. Fot. PAP/ Wojciech Olkuśnik

"W 2022 roku najczęściej cytowanym programem publicznego nadawcy było Polskie Radio 24 z wynikiem 7 862 wzmianek w innych mediach, a następnie Program 1, na który powoływano się 6 411 razy oraz Program 3, który wzbudził zainteresowanie innych mediów 2 958 razy. Co ciekawe, +Trójka+, jako jedyna w całym rankingu stacji radiowych odnotowała w ubiegłym roku wzrost cytowań" - napisano w informacji prasowej przesłanej PAP w środę przez Wydział Public Relations Polskiego Radia S.A.

Więcej

Uczestnicy konferencji prasowej Polskiej Akademii Filmowej i Niezależnej Fundacji Filmowej poświęconej ogłoszeniu nominowanych do nagród filmowych Orły 2023. Fot. PAP/Kalbar
Uczestnicy konferencji prasowej Polskiej Akademii Filmowej i Niezależnej Fundacji Filmowej poświęconej ogłoszeniu nominowanych do nagród filmowych Orły 2023. Fot. PAP/Kalbar

Nominowani do Polskich Nagród Filmowych ORŁY 2023. Lista wyróżnionych

Jak podkreślono, raport Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" analizował cytowalność nie tylko stacji radiowych, ale także "ukazujących się na polskim rynku tytułów prasowych: zarówno dzienników, tygodników, dwutygodników, miesięczników jak i dwumiesięczników, a także stacji telewizyjnych, portali internetowych oraz mediów regionalnych i tematycznych".

"W zestawieniu obejmującym wszystkie ww. media, Polskie Radio zajęło wysoką 5. pozycję. W badaniu cytowalności IMM przeanalizował ponad 385,8 tys. cytowań poszczególnych mediów przez inne media. Badanie dotyczy całego 2022 roku" - dodano w informacji prasowej. (PAP)

gn/

Tematy

Zobacz także

  • Radiowy spektakl Balladyna Fot. PAP
    Radiowy spektakl Balladyna Fot. PAP

    Sto lat Teatru Polskiego Radia. „Teatr wyobraźni” wciąż zachwyca słuchaczy [WIDEO]

  • Wokalistka Anna Rusowicz podczas spektaklu muzycznego na 100-lecie Polskiego Radia w Muzeum Historii Polski w Warszawie, fot. PAP/Piotr Nowak
    Wokalistka Anna Rusowicz podczas spektaklu muzycznego na 100-lecie Polskiego Radia w Muzeum Historii Polski w Warszawie, fot. PAP/Piotr Nowak

    Polskie Radio ma sto lat. Spektakl muzyczny L.U.C.-a uświetnił rocznicę

  • Ministra kultury i dziedzictwa narodowego Marta Cienkowska. Fot. PAP/Piotr Nowak
    Ministra kultury i dziedzictwa narodowego Marta Cienkowska. Fot. PAP/Piotr Nowak

    Audyt państwowych spółek medialnych. Ministra kultury zapowiada

  • Lato z Radiem i Telewizją Polską (zdjęcie ilustracyjne). Fot. PAP/Jarek Praszkiewicz
    Lato z Radiem i Telewizją Polską (zdjęcie ilustracyjne). Fot. PAP/Jarek Praszkiewicz

    Trasa „Lato z Radiem i Telewizją Polską” rusza 5 lipca

Serwisy ogólnodostępne PAP