"Nasz Dziennik": wybieramy polskie produkty. Pochodzenie ma znaczenie
Aż 72 proc. konsumentów, kupując artykuły spożywcze, zwraca uwagę na to, czy zostały one wyprodukowane w Polsce - czytamy we wtorkowym "Naszym Dzienniku".
"ND" pisze, że PGE Polska Grupa Energetyczna zbadała, czym kierują się konsumenci w Polsce, robiąc zakupy. "PGE od roku poprzez działania skupione wokół kampanii +Polskie - kupuję to!+ zachęca do kupowania krajowych produktów. Badania agencji badawczej PBS pokazują, że dla Polaków pochodzenie produktu ma znaczenie" - podkreśla cytowany w dzienniku prezes zarządu PGE Polska Grupa Energetyczna Wojciech Dąbrowski.
Według badań, jak czytamy, 70 proc. konsumentów najczęściej kupuje produkty polskich producentów. "Aż 73 proc. z nich chce, aby produkt był wytwarzany w Polsce. To, z jakiego kraju pochodzi produkt, ma szczególne znaczenie w przypadku żywności. 72 proc. konsumentów wskazuje, iż decyduje się na wybór danego produktu spożywczego, gdyż wie, że pochodzi on z Polski" - pisze gazeta.(PAP)