Pozycjonowanie stron z Virtual Development
Zastanawiasz się w jaki sposób Twoja firma może dotrzeć do nowych klientów? Jest to kluczowe do rozwoju Twojego przedsiębiorstwa, prawda? A czy słyszałeś o pozycjonowaniu stron internetowych i Google Ads? Jest to jeden z lepszych sposobów na pozyskiwanie nowych klientów, wiesz dlaczego? Korzystając z wyszukiwarki Google, użytkownicy wpisują słowa kluczowe, którymi przekazują to, czego potrzebują, szukają itp.
W takiej sytuacji jesteś w stanie się dowiedzieć, czego potrzebują Twoi potencjalni klienci, pokazują Ci swoje potrzeby. Jeśli dasz im się zauważyć z poziomu wyszukiwarki, to prawdopodobnie skorzystają z Twojej oferty. W końcu z własnej woli szukali właśnie takiej usługi lub takich produktów, jakie oferujesz. W takim razie, jak możesz dotrzeć do nowych klientów poprzez Google?
Pozycjonowanie stron internetowych - organiczne wyniki wyszukiwania
Wyniki wyszukiwania Google można podzielić m.in. na dwie grupy - bezpłatne oraz płatne. Bezpłatne to inaczej organiczne. Są to wyniki wyszukiwania, które nie mają dopisku „reklama”, a na każdej stronie wyników Google jest dostępnych 10 takich pozycji. Jeśli chcesz znajdować się na wysokich miejscach wśród nich, to możesz to osiągnąć, jeśli zdecydujesz się na pozycjonowanie stron internetowych (https://www.vd.pl/pozycjonowanie-stron/).
Twoja strona, będąc na najwyższych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania, będzie przedstawiana przez Google szerszemu gronu odbiorców. Użytkownicy, szukając jakichkolwiek informacji w wyszukiwarce, skupiają się jedynie na kilku pierwszych wynikach wyszukiwania (zazwyczaj to wystarcza, aby znaleźli to, czego szukali). Zatem jeśli będziesz się tam znajdował, będziesz docierał do większej liczby użytkowników, niż dotychczas, a to pozwoli Ci na dalszy rozwój Twojej firmy.
Google Ads - płatne wyniki wyszukiwania
Pozycjonowanie stron internetowych to działania długofalowe, na których efekty trzeba będzie poczekać. Trzeba jednak zaznaczyć, że jego efekty również będą długotrwałe i przyniosą daleko idące korzyści. Jednak nie wszyscy przedsiębiorcy chcą lub mogą pozwolić sobie na oczekiwanie lub po prostu zależy im na krótkotrwałej promocji np. jakiegoś wydarzenia. Wtedy można skorzystać z systemu reklamowego Google - Google Ads, czyli tzw. płatnych wyników wyszukiwania.
Są to wyniki, które wyświetlają się w różnych miejscach w Google, w zależności od ustawień danej kampanii Google Ads. Mogą pojawiać się nad organicznymi wynikami wyszukiwań, pod nimi, obok nich, na innych stronach itp. Chociaż mogłoby się wydawać, że jeśli wynik wyszukiwania ma dołączoną ramkę z napisem „Reklama”, to użytkownicy nie będą zwracali na nią uwagi, to nic bardziej mylnego.
Oczywiście dużo zależy od branży, słów kluczowych, konkurencyjności itp. Jeśli chcesz w szybki sposób dotrzeć do większej liczby klientów, a nie zależy Ci na długotrwałych korzyściach, to Google Ads jest właśnie dla Ciebie. Dowiedz się więcej o tym systemie reklamowym od samego Google (https://ads.google.com/intl/pl_pl/home/).
Zainteresowałeś się pozyskiwaniem nowych klientów z Google? Potrzebujesz pomocy w pozycjonowaniu strony internetowej? W takim razie przejdź na stronę https://www.vd.pl/ i skontaktuj się ze specjalistami Virtual Development.
Źródło informacji: vd.pl
