O PAP.pl

PAP.pl to portal PAP - największej agencji informacyjnej w Polsce, która zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy. W portalu użytkownik może przeczytać wybór najważniejszych depesz, wzbogaconych o zdjęcia i wideo.

Darmowe dostawy z McDonald’s w Glovo Prime - czy można lepiej rozpocząć wakacyjny sezon?

Glovo Prime to miesięczny abonament, dzięki któremu użytkownicy aplikacji mogą korzystać z nielimitowanych, darmowych dostaw z większości restauracji, supermarketów oraz sklepów. W ofercie cały czas brakowało jednak przysłowiowej „wisienki na torcie”, którą jest rozszerzenie abonamentu o dostawy z McDonald’s. Glovo Prime jest pierwszą usługą subskrypcyjną oferowaną przez platformy do zamawiania jedzenia, w której dostępny jest McDonald’s.

Glovo Polska
Glovo Polska

Użytkownicy Glovo uwielbiają zamawiać McDonald’s, a dzięki Glovo Prime mogą jeszcze częściej rozpieszczać swoje podniebienie. Abonament z darmowymi dostawami rusza idealnie na początku wakacji, dzięki czemu McDonald’s może nam towarzyszyć na plaży, w parku lub podczas letniego pikniku. Wystarczy rozsiąść się wygodnie na leżaku, poczuć piasek między palcami i delektować się smakami z McDonald’s.

Aktualnie Glovo Prime dostępne jest w Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście, jednak firma cały czas analizuje możliwość rozszerzenia usługi o kolejne miasta. Koszt Glovo Prime to 14,99 zł miesięcznie a darmowa dostawa dotyczy zamówień o minimalnej wartości koszyka 35 zł u większości partnerów, 50 zł w przypadku McDonald’s oraz 70 zł w ramach supermarketów. Sklepy dostępne w ramach Glovo Prime są oznaczone logotypem w aplikacji.

„W Glovo ciągle dodajemy nowe kategorie, żeby nasi użytkownicy mogli zamawiać wszystko, czego potrzebują - od kwiatów po kosmetyki, od sprzętu do wyposażenia wnętrz po pączki, ciastka i kawę. A co najlepsze, dzięki Glovo Prime mogą cieszyć się darmowymi dostawami - mówi Carlos Silvan, General Manager w Glovo Polska. - Teraz rozszerzamy Glovo Prime o dostawy z McDonald’s. Jesteśmy dumni, że robimy to jako pierwsi w Polsce w ramach usług subskrypcyjnych” - dodaje.

McDonald’s jest dostępny w aplikacji Glovo od początku jej funkcjonowania na polskim rynku. Wspólne kampanie reklamowe i letnie promocje sprawiły, że miliony Polaków mogło skosztować McDonald’s z ekspresową dostawą do domu i nie tylko. W zeszłym roku, podczas 61. Juwenaliów Olsztyńskich, Glovo i McDonald’s uruchomili pick-up point, dzięki któremu uczestnicy imprezy mogli zamówić McDonald’s bezpośrednio na teren festiwalu.

W całej Polsce Glovo pobrało już ponad 4 miliony osób. Aplikacja dociera już do ponad 50% populacji Polski oraz 80% mieszkańców polskich miast. Jednocześnie, już co czwarta restauracja w Polsce jest dostępna w Glovo.

Źródło informacji: Glovo Polska

Glovo Polska
Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

Załączniki

Serwisy ogólnodostępne PAP