Gupshup przejmuje Dotgo, wiodącą platformę RCS

2021-09-23, 17:03 aktualizacja : 2021-09-23, 17:05
Przejęcie zapewnia firmie Gupshup pozycję międzynarodowego lidera w dziedzinie RCS (Rich Communications Services), umacniając jej platformę konwersacyjnych wiadomości opartych na IP.

Dotgo przyczyni się do przyspieszenia rozwoju Gupshup w Afryce.

SAN FRANCISCO i BERKELEY HEIGHTS, NEW JERSEY --(BUSINESS WIRE)-- Gupshup, światowy lider w dziedzinie komunikatorów konwersacyjnych, ogłosił dziś, że przejął firmę Dotgo z New Jersey. Dotgo jest międzynarodowym ekspertem rozwiązań biznesowych RCS (RBM), z wielokrotnie nagradzanymi technologiami, takimi jak RichOTP®, RichSMS™, Bot Store®, oraz MaaP (Messaging as a Platform), które wspierają rozwój RCS Business Messaging. Dotgo, jako partner Google, Mavenir, Synchronoss, Vodafone i Orange, zarządza RBM na licznych rynkach i prowadzi największy na świecie RBM Hub z globalną łącznością z użytkownikami RCS na całym świecie. Firma Dotgo zajmuje wyjątkową pozycję, pozwalającą pomóc markom zintegrować, za pomocą prostych interfejsów API, kanał RCS z komunikacją z klientami, zarówno w zakresie sprzedaży, wsparcia, usług, jak i innych procesów biznesowych.

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna wiadomość jest dostępna tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20210923005293/en/

Dotgo, wspierana przez zespół założycielski mogący poszczycić się wieloletnią historią innowacji technologicznych, jest zwycięzcą kohorty 6 akceleratora IIT Startups. Dotgo odnotowała gwałtowny wzrost w 2021 roku, gdy usługa RCS zyskała popularność w Ameryce Północnej, Europie, Indiach, Brazylii i Nigerii. MaaP firmy Dotgo, oferowana we współpracy z platformą Google Jibe i wstępnie z nią zintegrowana, została wytypowana do obsługi wiadomości biznesowych RCS u wybranych operatorów, Dotgo odgrywa wiodącą rolę na Forum Ekosystemu Mobilnego i GSMA w definiowaniu standardów i procesów dla wiadomości biznesowych RCS.

Dotgo znacząco wzmocni platformę konwersacyjnych komunikatorów Gupshup, która umożliwia przedsiębiorstwom i deweloperom konstruowanie atrakcyjnych rozwiązań dla klientów. Gupshup planuje również wykorzystać bogate doświadczenie i obecność Dotgo w Afryce, aby rozwinąć tam swoją działalność.

„Rozwiązania konwersacyjne stają się kluczem do interakcji biznes-klient, natomiast kanał wiadomości RCS jest krytycznym czynnikiem umożliwiającym – powiedział Beerud Sheth, współzałożyciel i dyrektor generalny Gupshup. - Innowacyjność produktów Dotgo, ich pozycja na rynku oraz przewaga w ekosystemie RCS są naprawdę imponujące. Razem będziemy w stanie zaoferować szerszy zakres rozwiązań do konwersacyjnych wiadomości dla firm i deweloperów. Jesteśmy podekscytowani, że możemy powitać ich w rodzinie Gupshup”.

Inderpal Singh Mumick, współzałożyciel i dyrektor generalny Dotgo, oświadczył: „Wiadomości biznesowe RCS mają za zadanie zmienić sposób, w jaki firmy komunikują się ze swoimi klientami. Założyliśmy Dotgo, aby stworzyć API, które ułatwią markom i pozostałym użytkownikom ekosystemu zaadoptowanie RCS, jednocześnie troszcząc się i maskując całą złożoność zaplecza przed naszymi klientami. Dzięki dodaniu RCS, Gupshup będzie bez wątpienia najsilniejszą spółką zajmującą się przesyłaniem wiadomości IP, a tym samym pomoże nam przyspieszyć naszą misję”.

Johanna Kollar, kierownik ds. partnerstw działu produktów do komunikacji w Google, powiedziała: „Gratulujemy Dotgo i Gupshup z okazji tej transakcji. Współpracowaliśmy blisko z Dotgo i jesteśmy pod wrażeniem jakości ich produktów i usług. Z niecierpliwością wyczekujemy rozwoju naszych relacji, w miarę jak zespół Dotgo będzie stawał się częścią Gupshup”.

„Członkowie zespołu Dotgo byli wizjonerami, którzy dostrzegli potencjał RCS w czasie, gdy był on jeszcze mało rozpowszechniony. Gratulujemy im opracowania wiodących w branży produktów, które są wykorzystywane przez klientów na całym świecie, w momencie gdy RCS nabiera rozpędu. Ich założenie okazało się trafne, a współpraca z tak wyjątkową firmą jak Gupshup pozwoli nam stworzyć znacznie silniejszą propozycję wartości na rynku” – powiedział Naren Gupta, dyrektor zarządzający Nexus Venture Partners.

RCS będzie kluczowym kanałem komunikacyjnym Platformy Komunikacji Konwersacyjnej Gupshup, uzupełniając 30 innych kanałów komunikacyjnych dostępnych dla klientów poprzez Single API dla komunikatorów Gupshup. Usługa RCS, część strategii 5G, to następna generacja wiadomości SMS, która obejmuje zdjęcia, dźwięk, wideo i obecność, przy jednoczesnym zwiększonym bezpieczeństwie i szyfrowaniu. Wiadomości RCS są dostarczane do natywnych aplikacji do obsługi wiadomości, takich jak Google Business Messages i Samsung Messages na telefonach z systemem Android. RCS Business Messaging wykorzystuje bogate i interaktywne funkcje RCS, aby umożliwić firmowe i bezpieczne przesyłanie wiadomości biznesowych. Usługa RCS jest dostępna międzynarodowo dla ponad 600 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, w tym około 20% użytkowników smartfonów w Indiach.

Dotgo

Dotgo®, jako światowy lider w dziedzinie RCS, opracowuje interfejsy API i platformy chmurowe niezbędne w świecie, w którym każda firma musi być obecna w aplikacjach do obsługi wiadomości, podobnie jak na stronach internetowych i w aplikacjach przeznaczonych na smartfony. Interfejsy API i usługi Dotgo umożliwiają producentom i deweloperom budowanie doświadczeń konwersacyjnych, które zmieniają interakcje z klientami, natomiast operatorom telefonii komórkowej pomagają w uruchomieniu, zarządzaniu i generowaniu zysków z wiadomości biznesowych RCS. Dotgo jest dostawcą Dotgo Bot Store®, pierwszego i największego na świecie katalogu botów RCS i WhatsApp, Dotgo MaaP, RichOTP®, RichSMS™ oraz RBM Hub. Dotgo jest partnerem Google, dostawcą rozwiązań biznesowych WhatsApp oraz członkiem Mobile Ecosystem Forum. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.dotgo.com. Bot Store, Dotgo i RichOTP są zarejestrowanymi znakami towarowymi Dotgo Systems Inc. w USA i pozostałych jurysdykcjach.

Gupshup

Gupshup pozwala na uzyskanie większego zaangażowania klientów dzięki technologii conversational messaging (wiadomości konwersacyjnych). Gupshup to czołowa platforma conversational messaging, obsługująca ponad 6 miliardów wiadomości miesięcznie. Niezależnie od segmentu, tysiące dużych i małych firm na wschodzących rynkach korzysta z Gupshup do budowania rozwiązań konwersacyjnych w działach marketingu, sprzedaży i wsparcia. Platforma klasy operatorskiej firmy Gupshup oferuje jedno API do obsługi wiadomości dla ponad 30 kanałów, bogaty zestaw narzędzi do budowania doświadczeń konwersacyjnych do dowolnych zastosowań oraz sieć partnerstw na rynkach wschodzących w różnych kanałach wiadomości, z różnymi producentami urządzeń, niezależnymi producentami oprogramowania i operatorami. Dzięki Gupshup firmy sprawiły, że konwersacje z klientami stały się integralną częścią ich sukcesu w zakresie angażowania swoich odbiorców. Gupshup jest obecny w Indiach, Ameryce Łacińskiej, Azji Południowo-Wschodniej, na Bliskim Wschodzie, w Europie Wschodniej, Afryce i Stanach Zjednoczonych. Odwiedź www.gupshup.io. Porozmawiaj z botem Gupshup.

Wersja źródłowa informacji na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210923005293/en/

Źródło: Gupshup

KONTAKT:

Prasa

Richard Laermer

RLM PR

e-mail: gupshup@rlmpr.com

tel. (212) 741-5106 x 216

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Źródło informacji: Business Wire

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.