Firma Breuninger wchodzi na polski rynek

2021-10-18, 09:15 aktualizacja : 2021-10-18, 09:22
Po wejściu na rynek austriacki (w 2017 r.) i szwajcarski (w 2019 r.), w październiku 2021 roku firma Breuninger rozszerza swoją działalność internetową na Polskę, po raz pierwszy dostarczając „piękne rzeczy w życiu” do kraju spoza obszaru niemieckojęzycznego. Planowane uruchomienie nowego sklepu internetowego www.breuninger.com/pl w sąsiednim kraju jest kolejnym istotnym krokiem w kierunku umiędzynarodowienia i stanowi część ambitnej strategii rozwoju firmy modowej i lifestyle'owej.

- Zdjęcie jest dostępne na stronie internetowej AP Images (http://www.apimages.com) -

Serwis www.breuninger.com, odwiedzany przez kilkaset milionów osób rocznie, jest jednym z czołowych i odnoszących największe sukcesy dostawców usług e-commerce w segmencie premium w krajach niemieckojęzycznych. Zaplanowane uruchomienie nowego sklepu internetowego w Polsce jest zgodne ze strategią firmy, jaką jest wejście na rynek europejski.

Już od października 2021 r. także klientki i klienci z Polski mogą kupować na stronie www.breuninger.com/pl artykuły około 1500 międzynarodowych marek designerskich oraz wyselekcjonowanych firm debiutujących na rynku. Na początku oferowany będzie w dużej mierze taki sam asortyment produktów, jak w już działających sklepach internetowych Breuninger w Austrii i w Szwajcarii, natomiast w przyszłości klienci z Polski otrzymają wyjątkowy wybór artykułów z kategorii mody, urody i lifestyle.

Zarówno sklep internetowy, jak i obsługa klienta będą oferowane w pełni w języku polskim. Już w końcowym okresie 2021 roku udostępnione zostaną popularne w Polsce systemy płatności online: P24 i BLIK. Zamówienia będą wysyłane z centrum obsługi towarów Breuninger w Sachsenheim, które znajduje się w pobliżu głównej siedziby przedsiębiorstwa w Stuttgarcie. Klientki i klienci będą otrzymywać zamówione produkty w ciągu trzech do pięciu dni roboczych. W początkowej fazie działania serwisu www.breuninger.com/pl zamówienia z Polski będą realizowane z bezpłatną wysyłką.

Dyrektor generalny firmy Breuninger CEO, Holger Blecker, powiedział na temat nowego sklepu internetowego:

„Jesteśmy szczęśliwi i podekscytowani przed naszą pierwszą ekspansją działalności internetowej poza region DACH. Polska to bardzo interesujący, dynamiczny rynek, na którym klienci często korzystają z internetu. Bardzo cieszy nas fakt, że oferując artykuły z kategorii premium i luxury będziemy spełniać rosnące zapotrzebowanie polskich klientek i klientów na odzież klasy premium i designerską oraz dodatki”.

Firma Breuninger realizuje ambitne cele w kwestii rozwoju i planuje zrównoważone rozszerzenie swojej działalności internetowej na obszarze Europy, oferując wyselekcjonowany asortyment produktów z kategorii premium, luxury oraz marek designerskich. Aktualnie intensywnie sprawdzane są możliwości ekspansji przedsiębiorstwa na kolejne rynki.

Oferta firmy z branży modowej i lifestyle'owej obejmuje szeroką gamę usług i produktów, które są dostępne za pośrednictwem wielu kanałów. Dodatkowo od wielu lat Breuninger intensywnie inwestuje we własny dział techniczny oraz cyfrowy rozwój serwisu www.breuninger.com, aby wrażenia klientek i klientów podczas zakupów przez internet były tak inspirujące i przyjemne, jak tylko jest to możliwe.

Pakiet mediów do pobrania: Breuninger (picdrop.com)

E. Breuninger GmbH & Co.

Oferująca artykuły modowe i lifestyle'owe firma Breuninger została założona w 1881 r. przez Eduarda Breuningera i jest aktualnie zaliczana do czołowych przedsiębiorstw typu multichannel department store w Europie. Oferując ekskluzywny asortyment międzynarodowych marek designerskich oraz wybranych nowych brandów, firma Breuninger od 140 lat wyznacza wysokie standardy w dziedzinie mody, urody i stylu życia. Uruchomiony w 2008 r. sklep internetowy www.breuninger.com należy do odnoszących największe sukcesy sklepów z segmentu premium i luksusowego i jest również dostępny dla klientek i klientów z Austrii i Szwajcarii. Firma Breuninger wyróżnia się nie tylko wyczuciem stylu i znajomością trendów mody, ale również wyraźną orientacją na klienta. Usługi, takie jak Special Service, szycie na miarę, Click&Collect i rezerwacje przez internet, usługa zamawiania w sklepie oraz Shuttle Service, gwarantują wyjątkowe wrażenia podczas zakupów - zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. W Niemczech i Luksemburgu Breuninger posiada aktualnie 13 sklepów, zatrudniających około 6000 pracowników.

Źródło informacji: APA-OTS

 

Źródło informacji: APA-OTS

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.