O PAP.pl

PAP.pl to portal PAP - największej agencji informacyjnej w Polsce, która zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy. W portalu użytkownik może przeczytać wybór najważniejszych depesz, wzbogaconych o zdjęcia i wideo.

Materiał partnerski

ADOIT 18.0 - inteligentna architektura przedsiębiorstwa w jednym narzędziu

WARSZAWA, Polska, 15 grudnia 2025 r. /PRNewswire/ -- BOC Group ogłosiła wydanie systemu ADOIT 18.0, najnowszej wersji swojego pakietu do zarządzania architekturą korporacyjną. Zaprojektowany z myślą o inteligentnym podejściu do EA i realnym wpływie na decyzje biznesowe, ADOIT 18.0 redefiniuje sposób, w jaki zespoły eksplorują, rozumieją i zarządzają swoją architekturą - pomagając zespołom szybciej przekładać dane na praktyczne wnioski.

Aktualizacja wprowadza trzy kluczowe innowacje: nowy sposób wyszukiwania, analizę opartą na AI z wykorzystaniem MCP oraz uporządkowany proces akceptacji usprawniający zarządzanie architekturą. Razem sprawiają, że ADOIT 18.0 jest najbardziej intuicyjną i inteligentną wersją, jaka dotychczas powstała.

Przeprojektowane nowe wyszukiwanie łączy dane z systemów, aplikacji i baz danych, pokazując wszystkie zależności i połączenia w architekturze firmy w jednym miejscu. Dzięki funkcji Zaawansowanego wyszukiwania użytkownicy mogą śledzić zależności między warstwami i natychmiast zobaczyć efekty wprowadzanych zmian.

MCP (Model Context Processor) wprowadza wbudowaną sztuczną inteligencję bezpośrednio do ADOIT. Pytania są zadawane w języku naturalnym, a MCP interpretuje intencję, analizuje kontekst i dostarcza precyzyjnych, kontekstowych odpowiedzi, dzięki którym architekci szybciej znajdują i rozumieją informacje.

Dzięki uporządkowanemu procesowi akceptacji zespoły mogą przeglądać, uzgadniać i weryfikować wprowadzone zmiany architektoniczne bezpośrednio w formularzach ADOIT. Propozycje są przekazywane dalej dopiero po zatwierdzeniu, co zapewnia jakość, przejrzystość i odpowiedzialność w całej organizacji.

„Dzięki ADOIT 18.0 architektura przedsiębiorstwa staje się bardziej inteligentna, przystępna i praktyczna" - mówi Christoph Moser, Product Manager ADOIT w BOC Group. „Chodzi o to, aby zespoły od razu miały jasny obraz sytuacji - mogły badać architekturę, przewidywać zmiany i czuć się pewnie w procesie transformacji".

Najważniejsze funkcje ADOIT 18.0:

- Nowy wymiar wyszukiwania: Sprawniejsze odnajdywanie i łączenie informacji w jednym, spójnym widoku.

- Zaawansowane wyszukiwanie: Łatwe śledzenie zależności i skutków zmian w całej architekturze.

- MCP w ADOIT: Zadawanie pytań w języku naturalnym i szybkie uzyskiwanie precyzyjnych odpowiedzi dzięki wbudowanej sztucznej inteligencji.

- Uporządkowane akceptacje: Przeglądanie i zatwierdzanie propozycji bezpośrednio w formularzach ADOIT, z pełnym poczuciem kontroli i odpowiedzialności.

Więcej informacji można znaleźć na stronie BOC Group lub przetestować nową wersję w darmowej edycji ADOIT: Community Edition.

O BOC Group

BOC Group jest producentem i dostawcą najnowocześniejszego oprogramowania do modelowania w takich domenach jak BPM, EA i GRC - w celu efektywnego i wszechstronnego zarządzania przedsiębiorstwem w erze cyfrowej. Narzędzia wykorzystywane przez firmę opierają się na wzajemnej wymianie danych, dzięki czemu mogą swobodnie dostosowywać się do Twoich potrzeb i współpracować z szeroką gamą aplikacji powiązanych.

Do globalnych klientów korzystających z systemu ADOIT należą m.in. Allianz, Dentsu Aegis, iHeart Media, PostFinance, Vienna International Airport i wielu innych.

Źródło: BOC Products & Services AG

KONTAKT:

BOC Information Technologies Consulting Sp. z o.o.

Łukasz Piotrowski

Key Account Manager

tel.: +48 735 196 763

e-mail: lukasz.piotrowski@boc-pl.com 

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2466100/5606837/BOC_Logo.jpg 

PR Newswire
Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

Zobacz także

  • BingX świętuje osiągnięcie 40 mln użytkowników w 2025 r., uruchamiając kampanię „Beyond the Alpha"

  • Fot. PAP - kadr z filmu
    Fot. PAP - kadr z filmu

    Visa: od dekad inwestujemy w rozwiązania wykorzystujące AI do zapobiegania oszustwom

  • Tidewater rozszerza współpracę z Rimini Street w następstwie skutecznej optymalizacji regionalnych rozwiązań z zakresu ERP i oprogramowania do rozliczeń podatkowych

  • PARP
    PARP

    25 lat PARP: od ćwierć wieku wspiera przedsiębiorczość Polaków

Serwisy ogólnodostępne PAP