O PAP.pl

PAP.pl to portal PAP - największej agencji informacyjnej w Polsce, która zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy. W portalu użytkownik może przeczytać wybór najważniejszych depesz, wzbogaconych o zdjęcia i wideo.

Materiał partnerski

Audiencerate zyskuje status „Google Customer Match Partner”, wzmacniając pozycję globalnego dostawcy danych

LONDYN--(BUSINESS WIRE) -- Audiencerate, międzynarodowa firma technologiczna specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu aktywacji danych i platformach w sektorach AdTech i MarTech, oficjalnie uzyskała od Google status Customer Match Upload Partner. Certyfikat ten jest przyznawany niewielkiej liczbie podmiotów na całym świecie (https://support.google.com/google-ads/answer/7361372?hl=en) uprawnionych do wdrażania danych gromadzonych bezpośrednio od użytkowników w ekosystemie Google Ads i DV360 oraz do zarządzania w tym zakresie.

Firma wzmacnia strategiczną współpracę z Google wraz z dodaniem akredytacji „Customer Match Upload Partner” do dotychczasowego statusu certyfikowanego dostawcy danych Google (Google Data Provider). Nowo nadany status umożliwia Audiencerate sprawną integrację własnych segmentów odbiorców i danych w platformach reklamowych Google.

Połączenie obu akredytacji stanowi wyjątek na arenie międzynarodowej i umacnia pozycję Audiencerate na cyfrowym rynku reklamowym, który w coraz większym stopniu bazuje na wykorzystaniu danych gromadzonych bezpośrednio od użytkowników.

Dzięki nowej integracji firmy mogą bezpiecznie wykorzystywać własne zbiory danych (w tym zaszyfrowane adresy e-mail, numery telefonu i cyfrowe identyfikatory) do budowania docelowych grup odbiorców na potrzeby kampanii wyświetlanych w wynikach wyszukiwania, serwisie YouTube, poczcie Gmail, sieci reklamowej i usłudze Zakupy. Funkcja ta jest szczególnie istotna, mając na uwadze krytyczne znaczenie ujednolicenia segmentów AdTech i MarTech oraz coraz szybsze tempo przechodzenia firm na strategie marketingowe oparte na własnych zasobach danych.

„Zatwierdzenie przez Google stanowi ważny strategiczny etap w naszej historii rozwoju w kierunku innowacyjnej platformy MadTech - wyjaśnia Nicola Boschetti, dyrektor generalny Audiencerate. - Nasza technologia pozwala nam zaoferować zintegrowaną infrastrukturę spełniającą najwyższe standardy, która wspiera firmy w przechodzeniu na gospodarkę opartą na danych, zorientowaną na prywatność i wykorzystywanie wartości biznesowej własnych danych.

Audiencerate prowadzi działalność na najważniejszych rynkach europejskich i międzynarodowych oraz współpracuje z markami, agencjami i platformami technologicznymi w zakresie aktywacji danych marketingowych i zarządzania nimi. Nowo uzyskany status od Google zwiększa zdolności firmy do skutecznego konkurowania z podmiotami z sektorów MarTech i AdTech na całym świecie.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20251210230982/pl/ 

Źródło: Audiencerate

KONTAKT:

e-mail: press@audiencerate.com 

Business Wire
Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

Serwisy ogólnodostępne PAP