O PAP.pl

PAP.pl to portal PAP - największej agencji informacyjnej w Polsce, która zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy. W portalu użytkownik może przeczytać wybór najważniejszych depesz, wzbogaconych o zdjęcia i wideo.

Materiał partnerski

Comarch wyróżniony w analizie najlepszych platform lojalnościowych opublikowanej przez niezależną firmę badawczą

KRAKÓW, Polska, 9 grudnia 2025 r. /PRNewswire/ -- firma Comarch, globalny dostawca rozwiązań i usług IT, poinformowała dzisiaj o otrzymanym wyróżnieniu w raporcie „The Forrester Wave™: Loyalty Platforms" za IV kw. 2025 r. Opracowanie autorstwa Johna Pediniego zawiera ocenę najważniejszych podmiotów w branży platform lojalnościowych i ma na celu ułatwić specjalistom wybór dostawcy odpowiedniego do ich potrzeb.

Strategiczna wizja

Jak czytamy w raporcie Forrester: „Oferta Comarch najlepiej sprawdzi się dla międzynarodowych przedsiębiorstw działających pod różnymi markami, które potrzebują dostępu do wiedzy branżowej związanej z rynkami linii lotniczych, handlu detalicznego paliwami czy usług finansowych”.

W opracowaniu zauważono również, że „Comarch postrzega technologię stosowaną w programach lojalnościowych jako katalizator rozwoju obszarów Customer Experience i technologii marketingowej. Tym samym firma w swojej strategii stawia na automatyzację, SI i modularność rozwiązań”.

Budowanie społeczności i zaangażowania użytkowników

Comarch otrzymał w raporcie najwyższą możliwą ocenę w kategorii budowanej społeczności (Community). Cytując autora opracowania: „Comarch jest niezwykle aktywny, jeśli chodzi o uczestnictwo w wydarzeniach na żywo i ich organizację, a ponadto zbudował dużą społeczność online, w ramach której użytkownicy dzielą się najlepszymi praktykami i dyskutują na ich temat”.

„Uważamy, że wyróżnienie w raporcie Forrester Wave to dowód naszego konsekwentnego dążenia do najwyższych standardów technicznych, a także zdolności dostosowywania strategii do ewoluujących potrzeb przedsiębiorstw na całym świecie - powiedział Sami Nachawati, Consulting Director w Comarch. - Tworząc naszą platformę, stawiamy na SI oraz modularność i łatwość konfiguracji. Dzięki temu nasi klienci zyskują większą zwinność w działaniu, mogąc jeszcze lepiej dbać o potrzeby użytkowników ich produktów i usług”.

Cały raport

Całość raportu The Forrester Wave™: Loyalty Platforms za IV kw. 2025 r., w tym szczegółową ocenę Comarch, można znaleźć tutaj: https://www.comarch.com/trade-and-services/loyalty-marketing/resources/forrester-wave-loyalty-platforms-q4-2025/

Opracowania firmy Forrester nie zawierają treści promujących jakichkolwiek przedsiębiorstw, produkty, marki lub usługi, a przedstawione w nich oceny produktów lub usług danej firmy lub marki nie mają na celu zachęcać do ich nabycia. Analizy Forrester bazują na danych z najlepszych dostępnych źródeł, a wyrażone w nich opinie wynikają z oceny sytuacji w danym czasie i mogą ulec zmianie. Więcej informacji na temat stosowanych przez Forrester zasad obiektywizmu można znaleźć tutaj.

Comarch

Comarch powstał w 1993 r. w Krakowie i jest jedną z największych spółek IT w Europie. Firma realizuje projekty dla największych polskich i międzynarodowych marek w kluczowych sektorach gospodarki. Z usług Comarch skorzystały dziesiątki tysięcy znanych marek w ponad 100 państwach na 6 kontynentach, w tym Allianz, Auchan, BNP Paribas Fortis, BP, Carrefour, Heathrow Airport, Heineken, ING and LG U+, Orange, Telefónica, T-Mobile i Vodafone.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1120901/COMARCH_Logo.jpg 

Źródło: Comarch

KONTAKT:

e-mail: michal.ostasz@comarch.com 

PR Newswire
Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

Zobacz także

  • Black Friday traci koronę. Niedziela i Cyber Monday przejęły sprzedaż w Black Week

  • JOYROOM PODIX: pierwsza trójmagnetyczna stacja ładująca 5 w 1 o mocy 140 W

  • Fot. PAP - kadr z filmu
    Fot. PAP - kadr z filmu

    Visa na KBD: od dekad inwestujemy w rozwiązania wykorzystujące AI do zapobiegania oszustwom

  • Andersen Consulting rozszerza ofertę w dziedzinie cyberbezpieczeństwa, nawiązując współpracę z firmą S-RM

Serwisy ogólnodostępne PAP