O PAP.pl

PAP.pl to portal PAP - największej agencji informacyjnej w Polsce, która zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy. W portalu użytkownik może przeczytać wybór najważniejszych depesz, wzbogaconych o zdjęcia i wideo.

Hisense utrzymuje 2. miejsce na świecie pod względem dostaw telewizorów w 2023 roku

Jedyna firma w gronie 5 największych marek telewizorów, która utrzymała tendencję wzrostową w okresie minionych 6 lat. Odnotowano dynamiczny wzrost na rynkach Ameryki Północnej i Europy.

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 1 lutego 2024 r. /PRNewswire/ -- Spółka Hisense, czołowa międzynarodowa marka urządzeń domowych, utrzymała drugie miejsce na świecie pod względem dostaw telewizorów w 2023 r., osiągając wolumen dostaw na poziomie 25,9 mln za 2023 r. na rynkach międzynarodowych, według danych z „Miesięcznego raportu o globalnych wolumenach dostaw telewizorów w 2023 roku” (2023 Monthly Report of Global TV Shipment Volume of TV Brands), przygotowanego przez czołowy instytut badań rynkowych - AVC Revo. Hisense to jedyna marka w gronie pięciu największych marek telewizorów na świecie, która odnotowywała wzrost w okresie minionych sześciu lat.

Hisense obecnie rozszerza swoją strategię globalizacji i optymalizuje międzynarodowy zasięg, prowadząc 34 parki przemysłowe, 25 ośrodków badawczo-rozwojowych i 66 spółek zagranicznych. W minionym roku dostawy Hisense na rynki zagraniczne zwiększyły się o 12,2%, przy czym odnotowano dynamiczny „dwucyfrowy” wzrost dostaw na rynki północnoamerykańskie i europejskie.

Na początku stycznia firma Hisense wzięła udział w targach CES 2024, prezentując produkty wyposażone w czołowe technologie, w tym telewizory ULED X i Laser TV, dzięki którym udało się zdobyć ponad 30 nagród za doskonałe innowacje i parametry produktów.

Obecny rok jest rokiem sportu, a jako oficjalny sponsor EURO 2024 marka Hisense wprowadzi na rynek kolejne innowacyjne produkty, aby zapewnić konsumentom wciągające doświadczenia płynące z grania i oglądania telewizji, pogłębiając więzi pomiędzy tymi rozgrywkami sportowymi a fanami piłki nożnej poprzez innowacyjną strategię marketingu sportowego.

Hisense

Hisense to czołowa globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Działalność Hisense obejmuje produkty multimedialne (z naciskiem na Smart TV), sprzęt AGD oraz inteligentne informacje IT. W ostatnim czasie firma Hisense notuje dynamiczny rozwój i obecnie działa w ponad 160 krajach.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2331979/Hisense_ULED.jpg 

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

PR Newswire
Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

Serwisy ogólnodostępne PAP