Płatności online UnionPay dostępne w Usługach Apple na 15 rynkach
Posiadacze kart UnionPay w wybranych regionach mogą już korzystać ze swoich kart do płatności w usługach App Store, Apple Music, Apple TV, iCloud i innych.
SZANGHAJ, 20 listopada 2025 r. /PRNewswire/ -- UnionPay International ogłosił dzisiaj rozszerzenie swoich usług płatności online o Usługi Apple, w tym App Store i subskrypcje iCloud. Posiadacze kart UnionPay na 15 międzynarodowych rynkach mogą teraz korzystać z nich do dokonywania płatności za treści cyfrowe i usługi subskrypcyjne firmy Apple - w tym App Store, Apple Music, Apple TV, iCloud i inne.
Usługa jest obecnie dostępna w Australii, Kambodży, Gruzji, Hongkongu, Indonezji, Kazachstanie, Kenii, Makau, Mongolii, Mjanmie, Pakistanie, na Filipinach, w Tajlandii i ZEA. Posiadacze kart UnionPay wydanych w tych regionach mogą dokonywać płatności online za Usługi Apple, korzystając ze swojego konta Apple ID. Inicjatywa świadczy o zaangażowaniu UnionPay w ulepszanie doświadczeń płatności cyfrowych i spełnianie rosnącego zapotrzebowania na płynny dostęp do treści i usług premium na całym świecie.
UnionPay International
UnionPay International (UPI) dąży do rozbudowy globalnej sieci UnionPay i tworzenia płynnych rozwiązań do płatności transgranicznych. Firma dysponuje siecią ponad 2,6 tys. partnerów na całym świecie, jej karty są wydawane w 84 państwach i regionach, a dokonywane nimi płatności akceptowane są w 183 państwach i regionach. UnionPay International posiada ofertę międzynarodowych usług płatniczych, które cechują wysoka jakość, przystępność cenowa i bezpieczeństwo. Z zapewnianych przez nie udogodnień korzysta największa na świecie baza użytkowników, w tym coraz większa liczba konsumentów i sklepów spoza Chin.
Poza kartami, usługi płatności mobilnych UnionPay, UnionPay mobile QuickPass oraz płatności kodem QR są akceptowane w ponad 100 krajach i regionach. Ponad 200 e-portfeli w 37 krajach i regionach poza Chinami kontynentalnymi honoruje karty UnionPay, co pozwala odpowiadać na zmieniające się potrzeby użytkowników na różnych rynkach.
Źródło: UnionPay International