O PAP.pl

PAP.pl to portal PAP - największej agencji informacyjnej w Polsce, która zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy. W portalu użytkownik może przeczytać wybór najważniejszych depesz, wzbogaconych o zdjęcia i wideo.

Materiał partnerski

Trwa nabór do II edycji konkursu Grand ESG. 22 listopada upływa I pierwszy termin przyjmowania zgłoszeń

Trwa nabór zgłoszeń do konkursu skierowanego do firm i organizacji troszczących się o zrównoważony rozwój. „To inicjatywa dla firm, organizacji i fundacji, które troszczą się o dobro wspólne” - mówi Weronika Mirowska, prezeska Fundacji Grand Press.

Fundacja Grand Press
Fundacja Grand Press

Konkurs ma na celu promowanie prawdziwych, ambitnych i dobrych działań z zakresu ESG; docenianie liderów tych praktyk, a także nagradzanie za przejrzystą, efektywną i uczciwą komunikację wdrożeń ESG. Nie ma znaczenia, czy chodzi o małe przedsiębiorstwo, czy lidera rynku - każda organizacja ma potencjał, by wdrożyć skuteczne inicjatywy, kreując lepsze decyzje i postawy społeczne.

Weronika Mirowska, prezeska Fundacji Grand Press, mówi: „Rozpoczynamy drugą edycję Grand ESG - inicjatywy, która pokazuje, że odpowiedzialne działania mają realną moc zmieniania świata na lepsze. Cieszymy się, że coraz więcej firm, instytucji i organizacji dostrzega znaczenie wartości ESG w codziennym funkcjonowaniu - od sposobu zarządzania po transparentną komunikację i troskę o dobro wspólne. Wierzymy, że tegoroczna edycja przyniesie kolejne inspirujące przykłady działań, które udowadniają, że etyka, troska o środowisko i społeczna wrażliwość mogą iść w parze z sukcesem biznesowym. Grand ESG to zaproszenie do wspólnego budowania przyszłości opartej na odpowiedzialności, zaufaniu i dialogu”.

Jury przyzna nagrody za:

NAJLEPSZE WDROŻENIE ESG - wprowadzone w organizacji projekty, rozwiązania i działania z zakresu ESG, które przynoszą widoczne efekty i wspierają w istotny sposób zrównoważony rozwój organizacji.

NAJLEPSZĄ KOMUNIKACJĘ WDROŻENIA ESG - kampanie wewnętrzne i zewnętrzne wokół inicjatyw ESG oraz kampanie edukacyjne lub społeczne, w istotny sposób wpływające na realizację strategii zrównoważonego rozwoju organizacji.

Aleksandra Lisowska, strateżka komunikacji korporacyjnej, ESG i employer branding w Garden of Words Group, mówi: „Dziś to wdrożenie, a nie tylko sprawozdanie, jest miarą sukcesu. Warto uczciwie i rzetelnie mówić o tym, co, jak i dlaczego robi organizacja. W erze zmęczenia audytami i różnymi „washingami" ważną walutą jest zaufanie, a przewagę konkurencyjną buduje chociażby uczciwa komunikacja mająca poparcie w działaniach. Takie przekazy tworzą wartość i powinny skutecznie trafiać do interesariuszy - od inwestorów po klientów, pracowników czy partnerów biznesowych. Robienie dobrych rzeczy przez biznes, NGOsy i inne organizacje i mówienie o tym - rzetelnie i w angażujący sposób - to strategia na lepsze jutro, która się sprawdza”.

Jury przyzna również dwie nagrody międzysektorowe:

Tytułem Człowiek Grand ESG uhonoruje osobę, która aktywnie wspiera wdrażanie strategii ESG i związane z nią działania, motywuje do skutecznej komunikacji inicjatyw ESG i traktuje ESG jako strategiczną szansę na budowanie przewagi rynkowej.

Nagrodę Grand Prix ESG przyzna za najlepsze połączenie ambitnych wdrożeń ESG z ich komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną do interesariuszy organizacji.

Regulamin i formularz zgłoszeniowy dostępne na: www.GrandESG.pl

Organizator: Fundacja Grand Press

Partner merytoryczny i inicjujący: Garden of Words Group

Patroni instytucjonalni: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations,

Związek Firm Public Relations

Patroni medialni: Polskie Radio, PAP, ngo.pl, PRoto, RaportCSR.pl, oesg.pl, ESG Trends, esg.pl

Fundacja Grand Press
Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

Zobacz także

  • Wojewoda zachodniopomorski: wyciek ropy w Niemczech nie stanowi zagrożenia dla regionu. Fot. Adobe Stock/KatrinaQQ
    Wojewoda zachodniopomorski: wyciek ropy w Niemczech nie stanowi zagrożenia dla regionu. Fot. Adobe Stock/KatrinaQQ

    Wyciek ropy w Niemczech przy granicy z Polską [NOWE INFORMACJE]

  • KFB Technologies (1)
    KFB Technologies (1)

    KFB Technologies uruchamia opartą o AI platformę do zarządzania emisjami przemysłowymi

  • Nowe produkty PGG powstają z dodatkiem błękitnego węgla. Fot. Adobe Stock/ Kirill Gorlov
    Nowe produkty PGG powstają z dodatkiem błękitnego węgla. Fot. Adobe Stock/ Kirill Gorlov

    Spełnia normy UE, które zaczną obowiązywać po 2031 roku. Czym się wyróżnia nowy węgiel z PGG?

  • Fot. PAP/ C. Piwowarski (1)
    Fot. PAP/ C. Piwowarski (1)

    „Moc Małych Społeczności” na Lubelszczyźnie

Serwisy ogólnodostępne PAP