O PAP.pl

PAP.pl to portal PAP - największej agencji informacyjnej w Polsce, która zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy. W portalu użytkownik może przeczytać wybór najważniejszych depesz, wzbogaconych o zdjęcia i wideo.

Materiał partnerski

W kampanii „Bezkompromisowa lekkość” Tumi prezentuje nową kolekcję 19 Degree Lite

Marka zainaugurowała pierwszą część wielokanałowej kampanii poświęconej kolekcji najlżejszych walizek twardych TUMI.

PR Newswire/Tumi, Inc.
PR Newswire/Tumi, Inc.

NOWY JORK, 1 kwietnia 2025 r. /PRNewswire/ -- TUMI, międzynarodowa marka podróżnicza i lifestylowa, wprowadza dzisiaj na rynek 19 Degree Lite, najnowszą - i najlżejszą - kolekcję pod szyldem 19 Degree. Aby uczcić wprowadzenie tej całkowicie nowej kolekcji, w pierwszym rozdziale kampanii wystąpiła wychowana w Niemczech przedsiębiorczyni i twórczyni ze świata mody Xenia Adonts, a drugi rozdział z udziałem globalnego ambasadora marki Lando Norrisa pojawi się jeszcze tej wiosny.

Kolekcja 19 Degree Lite to walizki twarde w lżejszym wydaniu, powstałe dzięki całkowitemu przebudowaniu kultowej kolekcji TUMI z wykorzystaniem rewolucyjnych lekkich materiałów i detali. Każdy starannie przemyślany element - od wysoce wytrzymałej obudowy Tegris® po wyjątkowe rozwiązania, takie jak teleskopowy uchwyt z magnezu o niskiej gęstości - powstał z myślą o lżejszym podróżowaniu po dokładnym przetestowaniu i selekcji. Ta ogólnoświatowa kolekcja obejmuje cztery rozmiary walizek dostępnych w trzech podstawowych kolorach: Blush (róż), Titanium Grey (tytanowa szarość) i Black Graphite (czarny grafit) oraz dwa kolory sezonowe: Amber (bursztyn) i Cobalt (kobalt).

Aby zaprezentować nową kolekcję, firma TUMI zaangażowała Xenię Adonts do jej pierwszej w historii globalnej kampanii marki. Kampania, której reżyserem jest Keane Pearce Shaw, a za zdjęcia odpowiada Emma Summerton, skupia się na lekkości, która towarzyszy korzystaniu z kolekcji 19 Degree Lite. W materiale powstałym w ramach kampanii podążamy za Xenią, która podróżuje po pełnym zgiełku Mexico City z walizką 19 Degree Lite u boku. Xenia ze swoją walizką porusza się po zatłoczonych ulicach z płynnością ruchów przywodzącą na myśl swobodę i lekkość, którą może zapewnić tylko kolekcja 19 Degree Lite.

„19 Degree Lite powstała dzięki dogłębnemu rozumieniu, jak wyglądają podróże klientów TUMI - oraz naszej pasji do uczynienia ich podróży jeszcze doskonalszymi - powiedział dyrektor kreatywny Victor Sanz. - Każdy element jest starannie przemyślany, przetestowany i wyselekcjowany z myślą o lżejszym podróżowaniu bez wpływu na jakość i parametry. W efekcie starannego procesu projektowania powstała kolekcja wygodnych, lekkich walizek, z którymi nasi klienci mogą przemierzać świat z jeszcze większą łatwością”.

Ceny nowej kolekcji kształtują się w granicach 795-995 USD. Kolekcja 19 Degree Lite jest dostępna w sklepach TUMI na całym świecie i na TUMI.com. Ekskluzywne relacje zza kulis kampanii można znaleźć w mediach społecznościowych @TUMITravel.

TUMI

Od 1975 r. firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Więcej informacji o TUMI można znaleźć na stronie TUMI.com i w mediach społecznościowych: Instagram, TikTok, Facebook i YouTube.

Marka TUMI i logo TUMI są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do spółki Tumi, Inc. © 2024 Tumi, Inc.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2641309/TUMI_Xenia_Adonts_with_4_Wheeled_Carry_On.jpg 

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2423872/TUMI_BLACK_Logo.jpg 

Źródło: Tumi, Inc.

PR Newswire
Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

Serwisy ogólnodostępne PAP