O PAP.pl

PAP.pl to portal PAP - największej agencji informacyjnej w Polsce, która zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy. W portalu użytkownik może przeczytać wybór najważniejszych depesz, wzbogaconych o zdjęcia i wideo.

Materiał partnerski

Z Polski na cały świat: Fiat 126P Bis zostaje nowym modelem Hot Wheels

Mattel
Mattel

Fiat 126P Bis od Pawła Czarneckiego pokonał rywali z całego świata i zdobył tytuł globalnego zwycięzcy 2025 Hot Wheels™ Legends Tour - największego na świecie konkursu dla twórców i pasjonatów motoryzacji.

To ogromne wyróżnienie dla polskiej sceny motoryzacyjnej: jego wyjątkowy, rajdowy „maluch” trafi teraz do minikolekcji Hot Wheels Garage of Legends™ i zostanie odwzorowany w skali 1:64 jako oficjalny model Hot Wheels sprzedawany na całym świecie.

Auto, które zaczynało jako garażowy projekt, dziś staje się globalną ikoną - kupią je fani w USA, Japonii, Ameryce Południowej czy Europie. To pierwszy tak spektakularny sukces w historii polskiego etapu Legends Tour.

Fiat Czarneckiego zachwycił jury autentycznością, kreatywnością i charakterem prawdziwej rajdowej maszyny. W gronie jurorów znalazł się m.in. Jay Leno - jedna z najbardziej rozpoznawalnych postaci amerykańskiej kultury motoryzacyjnej, legenda telewizji i właściciel jednej z najsłynniejszych kolekcji aut na świecie, który podkreślał wyjątkowy charakter polskiego projektu. Wyraziste poszerzenia, aerodynamika inspirowana Grupą B oraz ponad 3 000 godzin pracy sprawiły, że ten niepozorny fiat stał się jednym z najbardziej unikatowych projektów całej tegorocznej edycji.

To moment, w którym polska motoryzacyjna pasja po raz pierwszy trafia na półki sklepów - i do kolekcji fanów Hot Wheels na całym świecie.

Ten mały fiat zapisuje wielką historię.
 

Mattel
Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

Zobacz także

  • BingX świętuje osiągnięcie 40 mln użytkowników w 2025 r., uruchamiając kampanię „Beyond the Alpha"

  • Fot. PAP - kadr z filmu
    Fot. PAP - kadr z filmu

    Visa: od dekad inwestujemy w rozwiązania wykorzystujące AI do zapobiegania oszustwom

  • ADOIT 18.0 - inteligentna architektura przedsiębiorstwa w jednym narzędziu

  • Tidewater rozszerza współpracę z Rimini Street w następstwie skutecznej optymalizacji regionalnych rozwiązań z zakresu ERP i oprogramowania do rozliczeń podatkowych

Serwisy ogólnodostępne PAP