Paweł Blajer wyjaśnia, na czym polega podatek od mediów
Nowa propozycja rządu PiS doczekała się już kilku terminów, mówi się: „podatek od reklam” czy „podatek od koncernów medialnych”, jednak nie są to precyzyjne określenia. Na czym polegają projektowane składki z tytułu reklamy konwencjonalnej i reklamy internetowej? W TVP Info tę kwestię wyjaśnia dziennikarz ekonomiczny Paweł Blajer. Jak zaznacza, część podmiotów na rynku medialnym będzie w ogóle zwolniona z nowego podatku. Jakie są zasady?
12.02.2021 08:20
aktualizacja: 12.02.2021 08:51
io/
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.