O PAP.pl

PAP.pl to portal PAP - największej agencji informacyjnej w Polsce, która zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy. W portalu użytkownik może przeczytać wybór najważniejszych depesz, wzbogaconych o zdjęcia i wideo.

Widzew Łódź ma być influencerem. Nowy właściciel szuka partnerów do akademii

Tomasz Stamirowski, nowy właściciel Widzewa Łódź, zapowiada inwestycje w piłkarską analitykę i szuka partnerów do akademii – pisze w środowym wydaniu „Puls Biznesu”

Stadion Widzewa. Fot. PAP/Grzegorz Michałowski
Stadion Widzewa. Fot. PAP/Grzegorz Michałowski

„Po bankructwie i reaktywacji przez stowarzyszenie kibiców Widzew znów ma jednego właściciela. To przedsiębiorca i inwestor Tomasz Stamirowski, partner zarządzający łódzkiego funduszu private equity, który na początku wyłożył 4 mln zł, a łącznie zadeklarował zaangażowanie na poziomie do 15 mld zł” – pisze środowy „Puls Biznesu”.

Więcej

Selekcjoner piłkarskiej reprezentacji Polski Paulo Sousa na treningu podczas zgrupowania kadry, fot. PAP/Piotr Nowak
Selekcjoner piłkarskiej reprezentacji Polski Paulo Sousa na treningu podczas zgrupowania kadry, fot. PAP/Piotr Nowak

Rozpoczęło się zgrupowanie kadry przed meczami z San Marino i Albanią

Gazeta przypomniała, że na razie bilans jedenastu meczów ligowych Widzewa pod nowym właścicielem jest pozytywny – zespół odniósł osiem zwycięstw, dwa remisy, jedna porażka plus awans w Pucharze Polski. Jednak nowy właściciel podkreśla, że awans do Ekstraklasy nie jest priorytetem.

„Nie uzależniam niczego od tego, jak Widzew poradzi sobie w perspektywie kilku czy kilkunastu kolejek. Ważna jest długoterminowa budowa klubu, który będzie się wpisywał w lokalną społeczność i tradycję, miał widzewski charakter i promował widzewskie wartości” – powiedział cytowany przez „PB” Tomasz Stamirowski.

Nowy właściciel uważa, że poważnym źródłem przychodów dla Widzewa mogą być wpływu związane z marketingiem internetowym i społecznościowym czy promowaniem produktów i usług partnerów biznesowych klubu wśród kibiców.

„Kibic nie jest od tego, aby kupić karnet czy bilet – i tyle. Nie jest też pozycją w bazie danych, którą można zmonetyzować. Nie sądzę jednak również, by jakikolwiek kibic Widzewa się obraził, jeśli w związku z obecnością w tej bazie danych otrzyma przekaz marketingowy. Przeciwnie, raczej w niego kliknie, jeśli będzie wiedział, że wspiera w ten sposób klub” – tłumaczy cytowany przez „PB” Samirowski. (PAP)

dors/

Zobacz także

  • Reprezentacja piłkarek ręcznych. Fot. PAP/Marcin Bielecki
    Reprezentacja piłkarek ręcznych. Fot. PAP/Marcin Bielecki

    Polskie piłkarki ręczne wygrały z Argentyną

  • Zawodniczka reprezentacji Polski Monika Kobylińska. Fot. PAP/Marcin Bielecki
    Zawodniczka reprezentacji Polski Monika Kobylińska. Fot. PAP/Marcin Bielecki

    Monika Kobylińska: po wygranej była radość w szatni, teraz czas na Tunezję [WIDEO]

  • Media OutReach/CHiQ
    Media OutReach/CHiQ

    Otwarcie Pucharu Świata w skokach narciarskich FIS w Lillehammer z CHiQ w roli oficjalnego partnera

  • Kamil Stoch. Fot. PAP/Grzegorz Momot
    Kamil Stoch. Fot. PAP/Grzegorz Momot

    PŚ w skokach. Sześciu Polaków awansowało do niedzielnego konkursu w Lillehammer

Serwisy ogólnodostępne PAP