O PAP.pl

PAP.pl to portal PAP - największej agencji informacyjnej w Polsce, która zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy. W portalu użytkownik może przeczytać wybór najważniejszych depesz, wzbogaconych o zdjęcia i wideo.

Premiera drugiego utworu z oryginalnej ścieżki dźwiękowej BTS WORLD „A Brand New Day" 14 czerwca

- „A Brand New Day" ze ścieżki dźwiękowej gry BTS WORLD obejmuje występy j-hope i V z BTS.

- Netmarble wprowadza „Another Story" i interaktywne treści z BTS WORLD.

BTS WORLD
BTS WORLD

LOS ANGELES, 14 czerwca 2019 r. /PRNewswire/ - Netmarble ogłasza, że „A Brand New Day", drugi utwór z oryginalnej ścieżki dźwiękowej BTS WORLD, zostanie opublikowany dnia 14 czerwca o 2:00 czasu pacyficznego, czyli 18:00 czasu koreańskiego.

„A Brand New Day" to elektroniczny utwór hip-hopowy wykonywany przez j-hope i V, w którym występuje także Zara Larsson, gwiazda popu nowego pokolenia ze Szwecji. Utwór wyprodukował brytyjski producent elektronicznej muzyki hip-hopowej i beat maker Mura Masa.

Wyjątkowe dźwięki i beaty Mura Masy połączone z brzmieniem wschodnioazjatyckich instrumentów są źródłem wyraźnego i harmonijnego rytmu piosenki. Utwór dominuje tradycyjny, koreański instrument daegeum, którego dźwięki podkreślają iście koreańskie lecz popularne brzmienie, natomiast połączenie wschodniego i zachodniego wokalu tworzy idealną mieszankę.

Utwór „Dream Glow" opublikowany 7 czerwca wraz z nową piosenką „A Brand New Day" są oryginalnymi elementami ścieżki dźwiękowej opracowanej specjalnie do BTS WORLD. Nowa, świeża muzyka odzwierciedla historię gry toczącą się w równoległym wszechświecie. Cała ścieżka dźwiękowa do BTS WORLD, włączywszy trzeci utwór opublikowany 21 czerwca, dostępna będzie od 28 czerwca.

Wraz z nowym utworem firma Netmarble opublikowała na stronie internetowej „Another Story" BTS WORLD, historię w której każdy z członków zespołu BTS występuje jako główna postać. Dwie historie RM i Jina zostały opublikowane w dniach 10 i 12 czerwca, a kolejne historie będą także kolejno publikowane.

Firma Netmarble uchyliła także na stronie internetowej BTS WORLD rąbka tajemnicy dotyczącej wymiany wiadomości z członkami BTS. Funkcja ta jest jednym z głównych elementów interaktywnych w grze. Reakcje członków zespołu BTS na wiadomości zmieniają się zależnie od odpowiedzi wybieranych przez graczy, a charakter poszczególnych członków zespołu widać w ich reakcjach.

Gra zadebiutuje na całym świecie (poza kilkoma krajami) na urządzeniach iOS i Android. Dodatkowe informacje na temat BTS WORLD można znaleźć na stronie https://btsw.netmarble.com. Nowości można śledzić obserwując BTS WORLD w serwisach Twitter i Instagram.

O Netmarble Corporation

Netmarble Corp. dąży do zabawiania publiczności na całym świecie niezależnie od wieku przez zapewnianie świetnych doświadczeń gier mobilnych. Założona w Korei w roku 2000 firma Netmarble jest najszybciej rozwijającym się przedsiębiorstwem gier mobilnych i ciągle zajmuje czołowe miejsca jako deweloper i wydawca mobilny na całym świecie. Zatrudniając ponad 6000 pracowników, firma Netmarble produkuje i obsługuje jedne z najpopularniejszych gier mobilnych, w tym Lineage 2: Revolution, Blade & Soul Revolution, MARVEL Future Fight, Everybody's Marble i Seven Knights. Jako firma-matka Kabam, wiodącego dewelopera gier w bezpłatnych grach masowych i największy udziałowiec Jam City, wiodącego studia tworzącego gry socjalne, Netmarble nawiązała współpracę strategiczną z CJ ENM Corporation, największą firmą rozrywki w Azji, Tencent Holdings, największym dostawcą Internetu w Azji oraz NCsoft, ważną firmą MMORPG. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie http://company.netmarble.com.

O Big Hit Entertainment

Założona w lutym 2005 r. w Korei Południowej przez głównego dyrektora wykonawczego i producenta Banga Si-Hyuka firma Big Hit Entertainment skupia się w swojej działalności na produkcji muzyki, zarządzaniu artystami i wydawaniem nowych pozycji. Oddziały Big Hit tworzą i rozwijają cały szereg treści na kanwie własności intelektualnej najlepszych artystów, w tym globalnego boy bandu BTS i najnowszego hitu TOMORROW X TOGETHER. Realizując misję muzyki i artystów na cele uzdrawiania, firma Big Hit dąży do wywierania pozytywnego wpływu przez treści, przy jednoczesnym zapewnianiu komfortu i inspiracji na rzecz fanów muzyki na całym świecie.

O Takeone Company

Firma Takeone Company Corp. to innowacyjne przedsiębiorstwo tworzenia treści, które wykorzystuje popkulturę w środowiskach gier. Założona w 2016 r. firma Takeone jest pionierem nowego gatunku gier na urządzenia mobilne zwanych grami kinowymi, które łączą interaktywne elementy gry z koncepcjami historii bazującymi tak na popkulturze, jak i oryginalnej własności intelektualnej. Gry obejmują płynny obraz wideo i różnorodne elementy wizualne, które poszerzają granice opowiadania historii nowej generacji. Lata doświadczenia i wiedzy w zakresie storytellingu i tworzenia gier zaowocowały utworzeniem takich gier kinowych, jak Take Urban, BTS WORLD. Firma Takeone opracowuje obecnie serię przyszłych gier kinowych. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie www.takeonecompany.com.

Źródło: Netmarble Corp.

KONTAKT: 

Korea (Seul)

HQ zespół PR

Jinho Lee

tel. 82-2-2271-7444

e-mail: globalpr-g@netmarble.com

North America

Netmarble US PR

Chastity Irizarry

e-mail: chastity.irizarry@netmarble.com

Rogers & Cowan

Joe Schneider

e-mail: jschneider@rogersandcowan.com

Big Hit Entertainment

Irene Choi

e-mail: irenechoi@bighitcorp.com

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/901511/PR_BTSWORLD_02_EN.jpg

Źródło informacji: PR Newswire

PR Newswire

Serwisy ogólnodostępne PAP