O PAP.pl

PAP.pl to portal PAP - największej agencji informacyjnej w Polsce, która zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy. W portalu użytkownik może przeczytać wybór najważniejszych depesz, wzbogaconych o zdjęcia i wideo.

#500NatureChallenge: Fiat zachęca do ilustrowania nowej równowagi między człowiekiem a naturą

22 kwietnia, podczas Światowego Dnia Ziemi, Fiat rozpoczął kampanię społeczną #500NatureChallenge, a jej ambasadorem jest nowy, elektryczny Fiat 500. Inicjatywa obejmuje globalną bazę fanów Fiata, nawołując do optymizmu i pozytywnego myślenia, zgodnie z ekologicznym charakterem nowej 500.

FCA (1)
FCA (1)

Nowa relacja między człowiekiem a naturą

Wszyscy jesteśmy świadkami przywracanej w dużych miastach równowagi pomiędzy człowiekiem a naturą. Odnotowane w ostatnim okresie ograniczenie ruchu, przemieszczania się pojazdów i ludzi, spowodowało „powrót” natury, która na nowo przejęła swoją przestrzeń. Ten wyjątkowy stan rodzi nurtujące pytania. Czy te wyjątkowe dni pokazują nowy sposób wzajemnego oddziaływania człowieka i Ziemi? Czy szacunek dla niej i jej ochrona stanowią nową granicę?

#500NatureChallenge

Nowa, elektryczna 500 jest „ambasadorką” specjalnego projektu, który Fiat rozpoczął 22 kwietnia, by uczestniczyć w tej odnowionej relacji między człowiekiem a środowiskiem. Pierwszy w pełni elektryczny samochód FCA idealnie nadaje się do tej roli. Jest bezemisyjny i powstał, by przyczynić się do stworzenia lepszej przyszłości, pozostając zawsze wiernym swoim cechom i stylowi, dzięki którym stał się ikoną cenioną na całym świecie.

Skierowana do globalnej społeczności Fiata 500 inicjatywa #500NatureChallenge została uruchomiona na oficjalnych kanałach społecznościowych marki i proponuje użytkownikom udostępnianie zdjęć lub filmów świadczących o nowej relacji między miastem a przyrodą. Jest to społeczność, która staje się mandatariuszem nowego związku człowieka z naturą.

Najlepsze zdjęcia zostaną zebrane w albumie, który opublikowany będzie na Instagramie, a także stanie się częścią wirtualnej wystawy czasowej, wzmacniając tym samym lansowany przez markę przekaz zrównoważonego rozwoju, optymizmu i pozytywnego myślenia. Hashtag tego projektu to #500naturechallenge.

Źródło informacji: FCA Polska

FCA Polska

Serwisy ogólnodostępne PAP