O PAP.pl

PAP.pl to portal PAP - największej agencji informacyjnej w Polsce, która zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy. W portalu użytkownik może przeczytać wybór najważniejszych depesz, wzbogaconych o zdjęcia i wideo.

Media Przyszłości: właściwa technologia wspiera działanie każdego newsroomu

Najnowsze systemy zarządzania treścią są każdorazowo dopasowywane do klienta docelowego, co pozwala realizować nowatorskie projekty w oparciu o sprawdzone systemy – takie wnioski płyną z prezentacji Evi Varsou, dyrektor działu ds. mediów i rozwiązań CMS w Athens Technology Center (ATC).

AP/M. Kmieciński
AP/M. Kmieciński

Podczas konferencji „Media Przyszłości” organizowanej przez Polską Agencję Prasową Evi Varsou przestawiła swoją firmę oraz najnowsze trendy obowiązujące w obszarze systemów zarządzania treścią.

„ATC zapewnia innowacyjne rozwiązania dotyczące oprogramowania na całym świecie. Specjalizujemy się głównie w sektorze mediów oraz zarządzania treścią i mamy ponad 30-letnie doświadczenie w branży” – mówiła Varsou.

Firma została założona w 1987 roku, zatrudnia około 100 osób, a główna siedziba znajduje się w Atenach.

Jak podkreśliła podczas wystąpienia przedstawicielka ATC, firma tworzy całe spektrum rozwiązań technologicznych przydatnych mediom, ale i organizacjom rządowym. Od narzędzi redakcyjnych i systemów zarządzania zasobami cyfrowymi, zintegrowanych z funkcjami publikowania w wielu kanałach, po rozwiązania, które pomagają organizacjom medialnym w walce z dezinformacją. Te ostatnie koncentrują się wokół sprawdzania faktów, walki z rozpowszechnianiem nieprawdziwych informacji oraz analizy profili społecznościowych i trendów.

„Nasze rozwiązania są zawsze kompletne i modułowe, więc w zależności od potrzeb klienta może on zdecydować, która część ekosystemu najlepiej odpowie na jego potrzeby” – podsumowała Evi Varsou.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

PAP MediaRoom
Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

Serwisy ogólnodostępne PAP