O PAP.pl

PAP.pl to portal PAP - największej agencji informacyjnej w Polsce, która zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy. W portalu użytkownik może przeczytać wybór najważniejszych depesz, wzbogaconych o zdjęcia i wideo.

Aplikacja edukacyjna Banku Pekao dla dzieci nominowana w konkursie e-Commerce Polska awards 2021

Aplikacja PeoPay KIDS Banku Pekao S.A., czyli narzędzie do edukacji finansowej najmłodszych, została nominowana w kategorii „Best e-banking implementation” w konkursie e-Commerce Polska awards 2021. Laureatów dziewiątej edycji tego prestiżowego wydarzenia poznamy 23 września.

Pakiet PeoPay KIDS wraz z aplikacją mobilną to produkt kierowany do najmłodszych odbiorców - dzieci w wieku 6-13 lat oraz ich rodziców i opiekunów. Dzięki funkcjom wirtualnych trenerów czy skarbonek rozwiązanie ma pomóc w edukacji finansowej, wprowadzając dziecko w skomplikowany świat finansów i ucząc podstaw rozsądnego gospodarowania pieniędzmi.

E-Commerce Polska awards to najważniejszy konkurs dla branży e-commerce w Polsce. Jego laureatami każdego roku są największe i najbardziej innowacyjne firmy oraz instytucje. Jak przyznają organizatorzy, celem konkursu jest uhonorowanie marek wyróżniających się wizją, otwartością na nowe technologie i sukcesami e-biznesowymi.

Te kryteria z pewnością spełnia Bank Pekao S.A., który, sięgając tradycją 1929 roku, pozostaje liderem w dziedzinie tworzenia i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań w bankowości. To właśnie Pekao S.A. uruchomił pierwszy w Polsce bankomat, wydał pierwszą kartę kredytową i zastosował w praktyce biometrię w bankowości.

Rok temu Bank Pekao S.A. zaproponował kolejne, przełomowe rozwiązanie - aplikację PeoPay KIDS. I to właśnie ona powalczy o nagrodę w konkursie e-Commerce Polska awards 2021 w kategorii „Best e-banking implementation”.

Aplikacja połączona jest z bankowością mobilną i internetową rodzica, dzięki czemu może on sprawować dyskretny nadzór nad wydatkami swojego dziecka, sprawdzając jego oszczędności, zezwalając na niektóre funkcje lub akceptując przelewy wychodzące i płatności. Pakiet pozwala również na otrzymywanie kieszonkowego przelewem, więc dzieci wraz z rodzicami mogą lepiej planować swoje wydatki, ucząc się oszczędzania oraz przedsiębiorczości już od najmłodszych lat.

Aplikacja jest stale rozbudowywana o kolejne innowacyjne funkcje. Jej młodzi użytkownicy mogą obecnie zalogować się do niej przez odcisk palca lub zdjęcie twarzy. To istotny wkład w promowanie w polskiej bankowości technologii biometrycznych, które, jak zgodnie przyznają eksperci, z czasem zastąpią tradycyjne formy korzystania z płatności bezgotówkowych.

PeoPay KIDS zdążyła już zyskać uznanie ekspertów i jury licznych konkursów branżowych. W kwietniu br. międzynarodowa organizacja non-profit skupiająca ekspertów z sektora bankowego i ubezpieczeniowego EFMA przyznała aplikacji tytuł „Innowacji Miesiąca”. Bank Pekao jako operator PeoPay KIDS został również wyróżniony w konkursie „Przedsiębiorca Roku UW”, organizowanym przez Wydział Zarządzania warszawskiej uczelni.

Laureatów IX edycji konkursu e-Commerce Polska awards poznamy na uroczystej gali w Warszawie 23 września.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

PAP MediaRoom
Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

Serwisy ogólnodostępne PAP