Telewizory laserowe Hisense Laser TV notują spektakularny wzrost, ich światowa sprzedaż wzrasta o ponad 600% rok do roku od stycznia do sierpnia 2021 roku

2021-09-17, 17:02 aktualizacja : 2021-09-17, 17:04
PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 17 września 2021 r. /PRNewswire/ -- Trzecie Międzynarodowe Forum Branży Wyświetlaczy Laserowych odbyło się w Pekinie 16 września 2021 roku. Eksperci branży telewizji laserowej, naukowcy oraz setki przedsiębiorstw działających na rynku wyższego i niższego szczebla zebrali się razem, aby wypracować wspólne przekonanie, że przemysł wyświetlaczy laserowych nieuchronnie stał się głównym nurtem technologii ekranów następnej generacji. Obecnie na rynku chińskim działają 34 marki telewizorów laserowych.

„Po wielu latach eksperymentów branżowych i uznania konsumentów, technologia telewizji laserowej będzie przewodzić branży wyświetlaczy, co pozwoli jej na osiągnięcie doskonalszej przyszłości” – powiedział wiceprezes Hisense Group Holdings Co, Ltd. Yu Zhitao.

Przy współczynniku CAGR wynoszącym 181% w latach 2015-2020 i oczekiwanym ponad 80% wzroście rok do roku w 2021, według AVC, branża telewizji laserowej weszła w dojrzały etap zaawansowania technologicznego i rozpoznawalności rynku. Stała się ona dynamicznie rozwijającą się kategorią w branży wyświetlaczy telewizyjnych. Tymczasem, według Omdia, telewizory Hisense Laser TV stanowiły do 53% światowych dostaw w 2020 roku, umożliwiając im zostanie jednym z najbardziej popularnych produktów w kategorii telewizorów rodzinnych.

Dzięki innowacjom konstrukcyjnym, technologia Hisense TriChroma zyskała profesjonalne uznanie w całej branży i z powodzeniem wdrożyła TriChroma Laser TV z ekranem od 75 cali do 100 cali, wprowadzając przemysł telewizji laserowej na pełną skalę w erę TriChroma.

Hisense nieustannie dąży do oferowania doskonałych produktów poprzez zwiększanie jakości obrazu, zapewnianie doskonalszych funkcji z wykorzystaniem praktycznego wzornictwa oraz tworzenie bardziej przystępnych cenowo, przyjaznych dla środowiska, energooszczędnych, przyjaznych dla oczu i wciągających produktów telewizji laserowej dla konsumentów na całym świecie.

Telewizory Hisense Laser TV zyskały popularność w Stanach Zjednoczonych, Australii, Niemczech, Francji, na Bliskim Wschodzie, w Afryce Południowej i wielu innych krajach. Od stycznia do sierpnia 2021 roku, ich światowa sprzedaż zanotowała wzrosła o ponad 400% rdr., a wolumen sprzedaży wzrósł o ponad 600% rdr. Hisense Laser TV stał się powszechnie znanym monitorem i jednym z nieodzownych produktów przyszłej domowej rozrywki.

Laser TV jest telewizorem, spersonalizowanym obrazem przestrzennym i rozwiązaniem domowym typu „wszystko w jednym”, zaprojektowanym z myślą o najwyższej jakości wrażeniach z kina domowego. Dzięki innowacjom technologicznym Hisense, holistyczna technologia Laser TV i jakość produktu doczekają się aktualizacji w 2024 roku. Do tego czasu rozmiar odbiornika zostanie zredukowany do połowy obecnego, zapewniając lepszą wydajność i ekonomiczność produktów.

Materiał zdjęciowy - https://mma.prnewswire.com/media/1627583/Global_Laser_Display_Industry_Forum.jpg

Materiał zdjęciowy - https://mma.prnewswire.com/media/1627584/Hisense_Laser_TV_L9.jpg

Materiał filmowy - https://www.youtube.com/watch?v=n4bNBE5W8X0

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Źródło informacji: PR Newswire

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.