Nowoczesna aplikacja mobilna SGB Mobile dostępna dla klientów Zrzeszenia SGB
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, aplikacja mobilna SGB Mobile trafiła właśnie do klientów Zrzeszenia SGB. Aplikacja została udostępniona przez SGB-Bank SA w sklepach Google Play i App Store.
SGB Mobile to bezpieczna i funkcjonalna aplikacja mobilna, z założenia jedna we wszystkich bankach spółdzielczych SGB. Posiada funkcje, których nie posiada żadna inna aplikacja bankowa w Polsce. Pozwala zarządzać subskrypcjami nie tylko dla najbardziej popularnych serwisów streamingowych czy muzycznych, ale oferuje również możliwość zarządzania kartami dodanymi do portfeli cyfrowych (Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay) oraz sklepów internetowych.
„Aplikacja SGB Mobile to nowoczesna bankowość mobilna, która odpowiada na większość potrzeb rynkowych – mówi Mirosław Skiba, prezes Zarządu SGB-Banku SA. – Klient znajdzie w niej funkcjonalności z zakresu obsługi rachunków, kart i BLIKA, a także coś, czego nie ma do tej pory nawet w bankach komercyjnych – funkcję zarządzania subskrypcjami. To kolejny element błyskawicznego rozwoju technologicznego banków spółdzielczych SGB”.
Nowa aplikacja mobilna posiada wszystkie najważniejsze funkcje z punktu widzenia klienta: praktyczny i uniwersalny interfejs, możliwość zalogowania się z wykorzystaniem biometrii, a także dostęp do rachunku, historii transakcji, daje również możliwość wykonywania przelewów (również Express Elixir), dodawania kart i korzystania z płatności mobilnych.
„Jestem dumny z tempa i zwinnego stylu pracy, w jakim stworzyliśmy wspólny produkt zrzeszeniowy, który jako pierwszy w Polsce wykorzystuje na taką skalę możliwości PSD2” – mówi Błażej Mika, wiceprezes Zarządu SGB-Banku SA.
Powstanie aplikacji to współpraca pracowników SGB-Banku SA i banków spółdzielczych SGB, a także firm współtworzących rozwiązanie – Ailleron S.A., który wytworzył aplikację mobilną wraz z back office administracyjnym i HEUTHES Sp. z o.o., który był odpowiedzialny za warstwę integracyjną. W prace nad wdrożeniem aplikacji zaangażowani byli również dostawcy systemów informatycznych: Asseco Poland SA, Softnet Sp. z o.o., Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o .o. Partnerami przy pracach nad SGB Mobile byli także Mastercard i Visa.
Więcej na stronie www.sgb.pl/sgbmobile
KONTAKT:
Roman Szewczyk
Rzecznik prasowy SGB-Banku SA
tel. 692 465 136
e-mail: roman.szewczyk@sgb.pl
-
Rafał Łopka
Biuro Marketingu i Komunikacji SGB-Banku SA
tel. 662 265 370
e-mail: rafal.lopka@sgb.pl
Źródło informacji: SGB-Bank SA
